Buik al aan het groeien

Ow gelukkig, ben dus niet de enige. Vooral 's avonds inderdaad krijg ik al een aardig buikje. Omdat ik nog maar 7,5 week ben, baal ik hier wel wat van als ik savonds nog weg moet. ben zo bang dat mensen het opmerken en ik wil eigenlijlk nog wel even wachten met bekend maken tot we de echo gehad hebben. Dus ik hoop dat ik het  in elk geval nog een week verborgen kan houden... :S kan sommige broeken  al niet meer dicht krijgen  en als ik thuis ben doe ik vaak mijn knoop open ;) dus veel rokjes dragen... haha. dus het  komt door de darmen, dat wist ik niet. mijn man zei al: kunnen wel ns 2 in zitten, omdat ik al heel snel een buikje kreeg. naja, maakt me niks uit als het maar gezond is!    

liefs, Hes

Ook ik kamp met dit probleem, opgezette buik door de darmen...heb ook me zw.kleding van zolder gehaald...het is heel anders als bij me eerste, toen werd ik pas met 20 weken een beetje dikker...dus nu schrok ik wel ff...

hoi ja ik ben ook sávonds dikker als s'morgens maar ik kan de baarmoeder al wel voelen en de onder kant van mijn buik is zo ie zo wel dikker geowrden als anders je   kan het nu wel zien bij mij ben anders slank en het buikje valt echt op ben nu 11 weken en 2 dagen zwanger.

Hallo dames,

Voor mij is het ook nu de 2e zwangerschap, en ik heb ook het gevoel dat ik een dikkere en grotere buikje krijg, maar ik wist niet dat het aan de darme lag!...
Sàvond`s is het wel erger, is het dan ook normaal dat je een harde buik hebt dan????.....Bij de 1e zwangerschap was het niet zo heb ik bijna nergens last van gehadt!....

Veel liefst mama sanny.

Terug
Bovenaan