buik die lijkt op 20 weken zwanger

Ik voel me echt zo ontzettend opgeblazen. Ik heb last van mijn darmen en die lijken ook echt in de weg te zitten. M'n broek zit echt niet lekker en staat standaard op knoopje los als ik gewoon thuis ben.
Ik sta bijna op het punt op m'n broek van de vorige zwangerschap weer aan te trekken maar ik hoop dat moment nog even uit te stellen... Het kan toch niet zo zijn dat ik die al met 9 weken moet dragen, de vorige keer was het pas bij een week of 15, 16 nodig...

Hoi Sabien,

Helaas ik heb er ook last van, het is mijn eerste zwangerschap maar mijn broeken zitten ook niet meer lekker...nu pas 8,5 week...gisteren mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht....het kan dus erger :)
Zorg ervoor dat je kleren lekker zitten ook al is het dan alvast wat vroeger andere broeken aan doen...
Succes!

Ik had met 6 weken al zwangerschapsbroeken aan deze keer. De vorige keer was het ook pas met een week of 16.
Ze lijken gelukkig zo op gewone broeken dat het niemand opvalt!

Hey ik herken het wel,mijn broeken passen ook niet meer.

Ik draag meestal een jurk of rok met een truitje maar daar kan ik het ook niet meer in verbergen.
In het dorp weten nog nietsvermoedend mensen het voordeel van de winter heb je een jas aan.
Maar over 2 weken is hier carnaval en dan is het meteen voor iedereen duidelijk,maar dan ben ik ook 12 weken dus dan mag iedereen het weten.

Probeer er jaargenoot van te genieten,bij de tweede gaat het meestal sneller.

Heb de broek even aangedaan maar dan lijk ik echt megazwanger, al is m'n buik alleen nog niet strak.... Wil het ook graag nog verborgen houden tot minstens 20 feb...

Zelf had ik met 6 weken al wat groter kleren aan. Ik heb nog geen zwangerschapskleren, maar wel verschillende maten wat betreft broeken, omdat ik aan de pretnison zit en daardoor af en toe wat schommel in mijn gewicht.

Het schijnt toch heel erg te schelen of je al eerder zwanger ben geweest of niet, omdat de baarmoeder opgerekt is geweest. Ik heb vorig jaar 2 keer een korte zwangerschap gehad van 8 weken en zelf bij mij zie ik verschil bij de 1ste, 2de en nu de 3de zwangerschap.

Ik heb voor mezelf besloten als ik van de week de 10 weken echo heb gehad, dat ik dan wil kijken om in ieder geval 1 of 2 broeken/rokken te kopen.

Komen jullie qua gewicht ook al wat aan of valt het wel mee?

Nee, ik val zelfs wat af. Wat ook geen kwaad kan haha! Ondanks dat ik gewoon eet kom ik dus (nog niet) aan. Bij de zwangerschap van mijn zoon kwam ik uiteindelijk ook maar iets van 9 a 10 kilo aan. Het begint in ieder geval hetzelfde qua gewicht dus ik heb goede hoop dat het weer net zo gaat!

Ik heb wel last van opgezette darmen maar niet dat mijn kleren niet meer passen. Ik ben door de borstvoeding erg veel afgevallen, waardoor ik nieuwe kleren moest kopen ,dus ik heb gewoon nog mijn oude kleren.
Verder ben ik nu weer afgevallen, wat bij mijn tweede zwangerschap niet was gebeurd. Dus ik hoef voorlopig nog niet aan zwangerschapskleding te denken.

Terug
Bovenaan