buik die lijkt op 20 weken zwanger

zeer herkenbaar....
ik ben nu 9 weken zwanger en heb onder mijn borsten een enorme rol...(die had ik anders ook wel) maar is nu opgeblazen...mn borsten knappen uit mijn bh....en heb t idee dat mijn baarmoeder al bij de navel zit!

daardoor echo gehad om een lang verhaal kort te houden;-) ( dacht eerst er konden wel 5 in zitten)

t is "gewoon"1tje....en mijn baarmoeder pakt t gewoon snel weer op zei de verloskundige

t mooie is dat alles goed is...er dobberd een mooi kindje van 9 weken in mijn enorme kollosale lichaam....;-)

hoi allemaal,

ik ben nu 9 weken en 1 dag maar ik heb ik ook al een echt zwangerschapsbuikje ik kan me mooie lingerie en me mooie broeken ook al niet meer aan, loop 9 van de 10 x gewoon in een joggingbroek, en dan het liefst die van me vriend want die zitten niet zo strak...

we gaan volgende week een zwangerschapsbroek kopen.

ik kan me mooie LTB spijkerbroeken niet meer aan en ik pas ze ook niet in de winkel...

een gewone maat 42 is te klein.

terwijl ik rond de 78 kilo weeg, ik vind het heel erg maar ja er is niks aan te doen!!!

we moeten wat over hebben voor ons kind!!

Haha Rianfesan: jouw verhaal is zeer herkenbaar, ik heb precies hetzelfde! Ik ben klein van stuk maar wat betreft gewicht meer dan gemiddeld dus voel me echt een michelinmannetje. Gisteren even de broek van de vorige zwangerschap aan gedaan, maar dan is er echt geen ontkomen meer aan, aan de zwangerschap. Maar gauw weer uitgedaan want dat viel echt te veel op met een nog niet echt strak buikje :-(

Zooooo jullie groeien al lekker of niet?
Ik ben vandaag (na eigen berekingen) 7 weken zwanger maar gewoon me eigen broeken aan maatje 36 haha
Bij de andere 2 zwangerschappen tot de bevalling eigen broeken aan gehad omdat ik heup broeken draag dat is misschien wel een voordeel dan?

Mijn gewicht is al een jaar niet stabiel. Ik ben vorig jaar met februari gestopt met roken, toen ben ik 3 kilo's aan gekomen (mt 36-38)
Toen werd ik in april zwanger en dat ging na 8 weken mis, toen was ik 1-2 kilo aangekomen en woog ik 71. Daarna raakte ik in een klein dip en had ik weer willen afvallen. Dat kon alleen niet omdat ik in juli weer zwanger was en ook daarvan weer aankwam en woog ik 73 kilo ofzo. Na die miskraam kreeg ik een behoorlijke dip en kon ik mezelf niet tot lijnen zetten maar ging ik soms alleen maar meer eten. Denk door emoties. Ik woog uiteindelijk 76 kilo. toen besloot ik begin december te gaan lijnen, aangezien ik in april ga trouwen. dus ik lekker bezig met lijnen, kom ik er eind december achter dat ik zwanger ben en toen mocht ik niet meer verder met lijnen. ik was afgevallen tot 72,5 en weeg nu 74.6
Beweeg namelijk wat minder en ook wel wat extra gegeten af en toe. Het vervelende is alleen dat ik weet dat ik door de zwangerschap nog wle veel meer zal aankomen, maar op 1 of ander manier ben ik bang om weer heel dik te worden. Woog vroeger 95 kilo :-(

Maar goed wat er al wordt gezegt, moet het over hebben voor het kindje. Dus als ik donderdag mijn 10 weken echo heb gehad ga ik kijken voor een zwangerschapsbroek

Ik ben bijna 8 wkn en heb het gevoel dat m'n darmen mooi omhoog geduwt worden, hierdoor een beetje een buikje...maar ik heb van mezelf ook wel een buikje. Ik pas m'n eigen broeken nog wel, soms met de bovenste knoop los en m'n riem een gaatje minder strak. Ik heb vooral moeite met shirtjes ed...m'n borsten zijn inmiddels al een cupmaat groter, waardoor veel shirtjes te strak zitten aan de bovenkant. Had van mezelf al een D cup en nu dus een E!! Grotere maten zitten dan bij m'n borsten goed, maar voor de rest wel erg ruim, maar kan ik m'n buikje wel mee camoufleren...

Terug
Bovenaan