buik draaien

De safe-t-sleep bij Prenatal is niet uit de handel genomen, dat is iets anders!! Ik heb afgelopen dinsdag de safe-t-sleep gekocht omdat mijn zoontje zich 's nachts op zijn buik draaide en niet meer terugkon. Dan lag hij maar te kreunen met zijn hoofd in de matras... Ik vertrouwde het maar niets en sliep daardoor zelf ook enorm onrustig.

De safe-t-sleep is een soort brede katoenen wikkel die eerst om de matras komt en waar je je baby met klitteband in vast kunt leggen, geen riempjes oid! Mocht de klitteband losgaan dan is er absoluut niets aan de hand want dan ligt je baby gewoon weer los in zijn bedje, zoals normaal. Er is niets waar hij aan vast kan blijven zitten want het is enkel katoen en klitteband. Volgens prenatal is de vraag naar de safe-t-sleep enorm toegenomen doordat dat andere (weet niet hoe het heet) uit de handel is genomen.

Ik slaap nu zelf een stuk rustiger en mijn zoontje slaapt weer lekker op zijn rug.

Natuurlijk moet je gewoon doen waar je je goed bij voelt, maar ik wilde even rechtzetten dat de safe-t-sleep onveilig zou zijn.

Groetjes,
 
Terug
Bovenaan