Buik en rugpijn

Hoi Hoi

Je kan erg last hebben van het ontpillen,ik ben de eerste maand echt beroerd geweest.
En sinds ik gestopt ben met de pil nu 2 maanden voel ik me anders dan toen ik de pil slikte al die hormonen hahaha.
Ik heb voor je dat het wel raak is maar het kunnen de hormonen zijn.

succes

Hey Kelly, ja je weet t niet, het kan alle kanten op! Zelf ben ik 2 keer meteen zwanger geraakt, dus het kan echt wel zo zijn. Ik voelde op n gegeven moment echt wel dat ik zwanger was, en de test wees een week na NOD eindelijk uit dat dit ook zo was.... Helaas is 2 keer meteen zwanger geen garantie, zit nu in ronde 3. Ik heb ook 4 mei NOD, dus we zitten samen op t wachtbankje. ;-)

Veel mensen op het wachtbankje rond de 4de zie ik al! Haha ik heb gisteravond weinig last gehad nu rommeld het weer een beetje. Maar we wachten gewoon af en we zien het wel. Als ik de 4de niet ongesteld ben, doe ik het weekend erna even een test. Maar ik denk zelf dat het ontpillen is.

Iedereen heel veel succes!! Hoop op veel positieve testen van jullie
xxx

Ja hier nog een, heb NOD op 5 mei staan, maar dat is op 28 dagen cyclus, en heb een cyclus van 27/28 of 29, dus kan ook zomaar 4 mei ongi worden (of niet)

Hormonen doet vanalles met je lichaam.
En ja bandenpijn kan heel vroeg in de zwangerschap, maar met 3 a 4 weken zwangerschap is wel erg extreem, maar alsnog, het kan.(we blijven hoop houden).

Volgende week wordt of een Red Devil week of veel zwangeren! Januari baby`s!!! Daar gaan we voor!!

xxx

Terug
Bovenaan