buik foto 34 wkn zwanger!

Hoi Hoi...
Nou heb vorige week (ben nu 35 en 3 dagen) voor de 1e keer een foto van de buik laten maken ...Voor in het plakboek! Natuurlijk wel met kleren want je ziet door de striemen de navel niet meer!! Haha
Ik wil hem wel graag delen met jullie...
Komt ie:  

Liefs lonneke

Hey!

Volgens mij zijn we dan zo ongeveer tegelijk uitgeteld? Ik 28-01 in ieder geval...
Wat een lef, hahahha! Mijn pens is normaal het fototoestel al niet waard, en nu nog een graadje minder hoor... Deze baby trapt me zo hard dat de striae spontaan verschijnt na zo'n aanval!! Maar je ziet er geweldig uit hoor! Eerlijk is eerlijk!
Lekker hé, dat aftellen, hihihi!

-X- Marieke

Ik kan natuurlijk weinig zeggen over de straie, maar wat een mooie buik heb je zeg! Mooie bol, recht naar voren!
Misschien kun je er een potje foundation tegenaan gooien, dat egaliseerd, en dan met het juiste licht (*géén TL*) wordt het misschien wel een hele mooie blote buik foto!
Maar goed, zo is ie ook prachtig!
Liefs Nelleke

Wat een geweldige buik heb je, zeg! Super!
Kan niet wachten tot die van mij ook een beetje begint te groeien. Ben nu ruim negentien weken zwanger, maar hier is nog niet echt veel te zien.
Zo'n mooie grote buik heb ik bij Wieteke nooit gehad, maar eigenlijk ging ik er vanuit dat de tweede buik toch sneller en groter zou zijn. Helaas dus nog niet!

Geniet er in ieder geval nog even van! Je schiet al weer mooi op.

Groetjes,
Geeske, Wieteke en zv nr. 2

Wat een prachtige buik joh!

Wat gaat het dan weer kriebelen! Snel krabben dus, hahahaha!

Nee, alle gekheid op een stokje, geniet van de laatste loodjes meid! en bedankt dat je je mooie buik met ons wilt delen!

Marieke mv Lyanne

Terug
Bovenaan