buik foto 34 wkn zwanger!

Wauw Lonneke........... Mooi hoor! En dan het leven voelen, aaien over je buik en Lili die er vast vaak kusjes op geeft. Dus vanaf hier niet alleen succes met je laatste loodjes, maar ook: geniet er nog even van!!!

Als ik jou zo zie, denk ik alleen maar: zucht.......... nog 1x, kon ik nog maar 1x...................zucht (en dan word ik wakker en weet dat het mooi is geweest: 2x een geweldige zwangerschap)

Liefs
Susan

oooh ik verbaas me er steeds over hoe snel het met alle zwangere forumdames gaat!! ook al weer bijna uitgerekend!
prachtbuik, maar volgens mij las ik dat jij 2x per dag dweilt, heb je daar nu nog zin in joh met die buik??? anders lekker laten of laten doen, hihi

liefs Jenneke mv Ivar

Wat een mooie buik!!!
Ik vind het prima met onze twee meiden, maar dat gevoel van en kindje in je buik, heerlijk aan het bewegen, "spelen"met je handen.....ohhhh heerlijk.
Geniet lekker van de laatste weken.

groetjes Daniëlle.

Bedankt voor de lieve reactie's, volgens mij komen de foto's niet eerlijk tot zn recht want ik ben IN HET ECHT echt een olifant ...serieus...Kijk zelf niet graag in de spiegel....
Maar goed ...fijn om te horen ...

Marieke ik ben de 29 e uitgeteld! Eerst 26 maar de echo zei een paar daagjes later....
Dus we schelen ons 1 dag!! leuk!! Maar vergeet jij ook steeds hoeveel weken je bent enzo (vooral tussen week 20 en 30 had ik dit..).Heb dit echt op de kalender erbij gezet ....

En mama van Dean: dat je dat nog weet van Lili....Ik was idd allang bevallen van ons prinssesje ....zei kwam 7 weekjes te vroeg! Daarom zijn we nu ook heel dankbaar dat we al zo'n eind zijn!!

en tja dat dwijlen....  Noem het nesteldrang van 9 maanden ofzo....Ik heb liever een uur pijn in mijn hele lijf ,als niet te hebben gedwijlt ...Vind het zelf ook belachelijk en mijn man benoemt het als dwangmatig.....

Liefs lonneke

Hoi Lonneke,

Nou ik vind het ook een prachtbuik, hoor! Niks mis mee!
Ik ben nu 25 weken en 3 dagen zwanger en het is nu eindelijk duidelijk zichtbaar. Tot 18/19 weken en zag je nauwelijks iets en toen ging ik ineens in rap tempo groeien...

Geniet ervan zolang je kleintje nog lekker veilig in je buik zit, en straks heerlijk genieten van een heerlijk pasgeboren hummeltje... Enne, dat dweilen kan inderdaad wel wat minder hoor !

Groetjes,
Myrna mv Isis en ivv "Conchita" (verwacht in april 2008!)

Hoi hoi,

Onvoorstelbaar...dat er weer zo'n lief klein wondertje in je prachtige buik groeit!Ik blijf het echt heel wonderlijk vinden.Geniet er maar lekker van en fijn dat het allemaal zo goed gaat.Hou vol hoor!

Liefs Kitty en Tess en een zachte aai over je buik.

Terug
Bovenaan