Buik groeit al!

Hoi,

Ik ben nu ongeveer 10 weken zwanger en mijn buik is al dikker aan het worden. 't is misschien een gekke vraag, maar wanneer gaat je buik echt groeien? Ik dacht pas rond de 3 a 4 maanden...
 
hoi

Je buik die nu groeit zijn je darmen die opzetten alles wordt nu ophoog geduwd door je baby.
Je zal nu merken dat als je per twee weken een foto van je buik maakt er een verschil te zien is.De 1 heeft een buikje rond de 10 a 12 weken de andere pas met 15 weken.Geniet van je buik!!!
 
zoals lotteisabel al schrijft zijn dit vooral je darmen. Ik had er in het begin ook heel erg last van en nog steeds merk is s avonds vooral dat mn buik meer opgeblazen is....
door de hormonen die je baarmoeder laten groeien/verslappen, worden ook je darmen wat meer opgezet en ook al meer omhoog geduwd.

ik kan zelf ook niet wachten hoor, tot mn buik echt gaat groeien!
 
Hoi linn 1984
Dat is bij iedereen verschillend en ook per zwangerschap,Bij mijn eerste kon ik met 8 weken niet meer in mijn gewone kleding,bij de 2e met 10 weken niet meer en n ben ik 12 weken zwanger van ons 3e kindje en draag ik al bijna 4 weken positiekleding,ik heb nu al zo'n dikke buik dat de mensen vragen hoe lang dat ik nog moet.ipv.hoeveel weken ben je nu?Hihi.
bij de èèn zie je het pas op't laatst en bij de ander(zoals bij mij en waarschijnlijk ook bij jou)al heel erg snel.maar het kan ook zijn dat je nu snel dikker wordt en straks juist niet meer zo erg.
Geniet maar lekker van je zwangerschap hoor,en een dikke buik vindt ik altijd prachtig om te zien,want daarin groeit juist dat heerlijke wonder.
liefs,wuppy
 
Hoi,

Bij de 1e zag je het bij mij na 4,5mnd nog niet, dat was ook niet geweldig, nu ik de 4e krijg ben ik al flink terwijl ik net 5wk ben, moet het echt camoufleren want ik wil het nog ff stilhouden, maar kan dus allebei.
Wat je nu zo vroeg ziet ik vaak idd vocht en lucht!

Gr MJ
 
Het verschilt per zwangerschap en per persoon. Ik ben erg slank, maar bij de 1e zag je pas een buikje verschijnen toen ik de 16 weken voorbij was. Nu zwanger van de derde en al steeds verschrikkelijk opgeblazen darmen, vooral aan het einde van de dag. Het lijkt al heel wat, maar dat was bij 9 weken al. Er valt dus niet heel veel zinnigs over te zeggen.
 
Terug
Bovenaan