Buik groeit al!

hoi,
Ik had met 10 weken ook al een opgezette buik. maar dat waren toch echt mijn darmen enzo. Want vanaf 16 weken krijgt je buik een hele andere vorm. Ben nu 27 weken zwanger en vanaf 20 weken ging het groeien echt snel! Toen werd het ook lekker weer, dus viel het mensen ineens op dat ik zwanger was.
 
Klopt, ik heb er ook last van. Nu zei de echoscopiste gisteren dat mijn baarmoeder heel hoog ligt en ik ben ook best slank.....dus maak je borst maar nat het komt eraan! Leuk toch? Het verschilt per mens en per zwangerschap dus....

Geniet van je zwangerschap!
 
Ik ben nu ook 11 weken zwanger en ga dit weekend toch maar even een zwangerschapsbroek kopen, verloskundige zei ook al dat ik volgende week waarschijnlijk helemaal mijn broeken niet meer zou passen:-S
Maar goed dat mijn werkkleding uit een trainingspak bestaat, die blijf ik nog wel even passen:p
 
Ik ben nu 12 weken en vandaag een paar positiebroeken ingeslagen, mijn buik is zo opgezet dat ik geen een broek dichtkrijg. En als ik hem al dicht kan maken doet het ontzettend pijn de druk op mijn buik. Weet iemand of je darmen op gegeven moment wel weer normaal gaan werken? Dit is mijn eerste zwangerschap, ben constant  misselijk, denk dat het mede komt dat ik niet goed naar de wc kan, eens in de drie dagen alleen. Iemand tips? Ik weet namelijk niet meer wat ik moet doen? Groetjes
 
 
 
bij nummer 1 zag je het pas halverwege  20-30  weken  hoefde pas met 30 wekn positie kleding aan mast groter kon tot dan nog 
( lag er om heen)
de andere 2 droeg ik voor uit 
bij 2 tusse 12 en 16 weken 
bij de 3e onder 12 weken al en kon aan het eind geen broeken  meer aan 
 
Terug
Bovenaan