Buik insmeren

Ik smeer met alle bodylotion die ik binnen handbereik heb. Vooral de lekkere vette vind ik heerlijk. Ze zeggen dat het erfelijk bepaald is en hoe ouder je bent des te minder erg kan het zijn. Mijn moeder had ze ook maar ik ben al 33 dus.... afwachten maar.

Groetjes,
Sanne (20 w.)
 
door smeren houd je je huid wel soepeler,dus smeren zou ik zeggen!!baat het niet dan schaad het niet.het hoeft alleen geen merk te zijn!!ik ben zwnger van de 3e en ik heb nergens last van,smeer wel vaak dan.maar het zal ook wel een beetj aan je huid liggen denk ik.
 
hoi

ik gebruik ook de buikbalsem van ETOS. die ruikt heeerlijk (vindt ik) en blijft heel lang erop zitten...trekt wel goed in, maar je voelt m nog wel (ja hihi lastig uitleggen...)
ik had een monstertje ervan in mijn filicidoos...
liefs van sandy
 
Hoi,

Ik gebruik de amandelolie van Jafra, die is echt super! Lekker vet en trekt redelijk vlot in. Smeren kan nooit kwaad en baat het niet schaadt het niet zou ik zeggen.
 
Lekker smeren is ook gewoon lekker. Als ik begin te smeren praat ik er meestal ook nog wat bij, ik weet niet of ie het in de gaten heeft, maar ik vind het wel zo leuk :)
 
Terug
Bovenaan