buik nog plat of niet?

Hallo juli-mama's,

Ik ben nu 14 weken en 4 dagen zwanger. En er is nog niks te zien van een zwangerschap. Mensen op mijn werk reageren met verbazing dat ik zwanger ben, omdat mijn buik nog zo plat is.  Bij mijn eerste zwangerschap duurde het ook heel lang voordat het zichtbaar werd (week 20 +/-) en toen ging het ook ineens heel snel.

Hoe is dat bij jullie?

Hoi,

Ik ben nu 16 weken en 3 dagen zwanger en ik heb al een behoorlijke buik. Ook de verloskundige vond dat ik al erg gegroeid was, maar die zei dat het wel vaker voor kwam bij een tweede. Ik kan al een week of drie mijn gewone kleren niet meer aan. Maar ach ik vind het eigenlijk ook alleen maar leuk. Iedereen kan duidelijk zien dat ik zwanger ben.

groetjes nynke

Hoi meiden,

Ben nu 13 wkn3d en bij mij ook nog niets te zien. Aan de ene kant wel fijn want alles past nog en kan lekker op mijn buik slapen maar aan de andere kant maak ik me wel een beetje zorgen. Denk dan: groeid het nog goed daarbinnen? Hopelijk gaan de platte buikjes onder ons ook snel groeien.

Groetjes petra.

Bij de eerste had ik ook pas bij 20 weken ongeveer een buikje, maar nu loop ik ook alweer vanaf de kerst in charmante positiekleding, hihi....enorm die buik! ( hmmm, ik hoop wel dat het straks iets rustiger gaat, anders moet ik m nog gaan ondersteunen op het eind

Ff off topic: Héé Sas, ook weer hier?

Groetjes van mij!

hey meid,
jazeker wel!! we hebben zo'n rotstart gehad dit jaar!! gelukkig niet met betrekking op ons of de kleine hoor!!
Maar ja...dan zijn je gedachten even ergens anders...en de kerst / oud en nieuw was al druk genoeg om geen tijd te hebben :S
Heb wel even geregeld dat ik donderdag het hartje even mag horen, anders moet ik weer 3 weken wachten. heb een beetje teveel stress gehad.
Wilde even weer een lichtpuntje zeg maar!!!

liefss

Hier ook geen platte buik meer hoor. Nou is die nooit echt plat geweest maar hij groeit nu al wel flink. Ik had al veel eerder mijn positiebroeken weer aan dan bij de eerste. Maarja, ik had ze toch al in huis en waarom broeken aan doen die niet lekker zitten of waar 's middags de knoop van los moet. Bij mij is nog niet echt te zien dat ik zwanger ben als je het niet weet omdat ik altijd al wat wijde truien en zo aan heb en het dus nog wat verdoezeld wordt. Ik kan niet wachten tot het straks weer een mooie zwangere buik is en ik er mee kan pronken :)

Groetjes Anja

Terug
Bovenaan