Buik slapen 7 maand

<p>Goedemorgen allemaal.</p><p>Onze kleine man (7maanden) draait zich een maand/1,5 maand, snachts naar zijn buik. Omdat wij dit nogal “eng” vinden draaien we hem terug als we wakker zijn. Je raad het al, meneer is daarna boos en moeilijk weer in slaap te krijgen. Logisch ook.. er zou maar iemand bij jezelf de hele nacht aan je lopen draaien! ?</p><p>Omdat dit vast herkenbaar is, hoor ik graag wat jullie hebben gedaan om je eigen nachtrust weer te krijgen. De kleine slaapt prima van 1930-0600.</p><p>slaapzakje hebben we aan, maar hij heeft zoveel kracht dat hij gewoon met slaapzak en al draait.</p><p>hij heeft heel veel kracht in zijn nek, hield deze vanaf de geboorte al rechtop.</p><p>als hij op zijn buik ligt, heeft hij zijn kontje heel hoog, en ligt zijn gezicht half naar de zijkant. Dus niet helemaal plat naar links of rechts, of is dit normaal?! ?</p><p>Waar ik overigens nog wel erg benieuwd naar ben: als hij op bed ligt maar nog niet echt moe is. Gaat hij spelen en kruipt hij het hele bed door. Nog ideeën hoe ik hem dan op zijn plek houdt? ?</p><p> </p>

Niet ;)
nee zonder gekheid: zodra hij zelf rolt zou ik hem lekker laten liggen zoals hij wil liggen. Ik zie zelf geen reden baby's terug te draaien. Zou zelf ook pissed worden als iemand mij de hele tijd terug draait
onze kleine gaat vanaf dat ze een maand is al dr hele bedje door. Ik heb t geaccepteerd. Kan weinig mis gaan in mijn ogen. En die houding die jij beschrijft is hier ook vaak aanwezig haha. Best schattig ? 

als hij op zijn buik ligt, heeft hij zijn kontje heel hoog, en ligt zijn gezicht half naar de zijkant. Dus niet helemaal plat naar links of rechts, of is dit normaal?! ? Wat grappig dat je dat vraagt mijn dochter heeft dat ook gedaan als baby en mijn zoontje van 2,5 doet het nog steeds Kan hij ook zelfstandig terug rollen? Dan zou ik me geen zorgen maken en hem dus lekker laten liggen

Hij heeft inderdaad kracht genoeg, ik denk dat ik het gewoon los moet laten. Hij kan nu natuurlijk lekker liggen zoals hij zelf wil.. blijkbaar niet zijn rug! ?
overigens is die houding erg schattig ja, kontje zo lief omhoog ?

Onze dochter draaide met 6 maandn ongeveer en slaapt sindsdien altijd op de buik. Ze slaapt op de buik ook echt veel beter. Slaapzakje aan en lekker laten liggen!

Hoi !  onze dochter doet het ook elke keer draaien we haar terug en word ze er door wakker alleen zij ligt met de gezicht in het matras meestal draait ze wel haar hooft maar ook heel vaak niet en dat vinden wij ook eng , ons werd gezeg kijk naar het matras wij hebben zon waar je door kan ademen maar alsnog is het eng wij laten haar sins 2 dagen maar gaan maar gaan wel regelmatig kijken bij de het CB zei ook kijk het even aan en doe een nachtje opsevere 

Terug
Bovenaan