Buik slapen 7 maand

Zodra je baby vlot naar zijn buik en terug kan draaien, kun je het loslaten. Mijn kleine meid is ook 7 maanden en slaapt sinds een maand op haar buik. Vond het in het begin best spannend, maar gaat goed. Oh en als ze kruipt in bed leg ik soms even mijn hand op haar rug zodat ze gaat liggen en weet dat ze moet slapen. Soms helpt het, soms niet

[quote quote=10334097]Zodra je baby vlot naar zijn buik en terug kan draaien, kun je het loslaten. Mijn kleine meid is ook 7 maanden en slaapt sinds een maand op haar buik. Vond het in het begin best spannend, maar gaat goed. Oh en als ze kruipt in bed leg ik soms even mijn hand op haar rug zodat ze gaat liggen en weet dat ze moet slapen. Soms helpt het, soms niet[/quote]
dat zou ik nog kunnen proberen. Soms is het ook een teken dat hij echt niet moe is.. ik merk inmiddels dat het 2-3-4 wakker zijn goed bij hem past, dan is het minder gemopper bij het naar bed brengen.

Vanacht heeft meneer de hele nacht op zijn zij geslapen, alsof hij wist dat ik dit topic geopend had ?

Terug
Bovenaan