buik te groot voor duur zwangerschap

Nou ik zou me geen zorgen meer maken hoor, als je pas 18 april een echo krijgt. Als het echt belangrijk was zouden ze er veel meer vaart achter zetten.
Mijn buikje was te klein. Toen kon ik direct diezelfde middag in de praktijk nog een echo maken en de volgende dag bij de gyn om de doorbloeding in de navelstreng te bekijken.
Jouw uk is aan de grote kant, ik zou me pas zorgen maken als het te klein is. En helemaal nu je bloedsuiker goed is.... waarschijnlijk gewoon een baby die het erg goed bij je heeft of lekker veel water heeft om in te zwemmen....

geen zorgen maken hoor!

Ik mag maandag voor het 2 uur durende onderzoek. mijn buik is heel lang inieminie geweest en nu heeft de kleine een groeispurt gehad. Wat niets met suiker te maken heeft, gelukkig.

Dus ik ben me psychisch aan het voorbereiden. Ik ga namelijk tegen de vlakte als ik nuchter geprikt moet worden. Als ik mag eten is er niets aan de hand maar nuchter is tot nu toe altijd fout gegaan. En dat terwijl ik het prikken zelf helemaal niet erg vind. Alleen mijn lichaam houdt er schijnbaar niet zo van....

Maar heb er vertrouwen in dat het echt wel goed komt! Succes Marloes!

ik ben nu 27 wkn en wat dagen. mijn buik is ook groter dan normaal ben ook al 12 kg aangekomen. de kleine lag ook voor op schema en na vandaag een echo gehad niets aan het handje en ligt ie weer op normaal schema dus het kan allemaal bij trekken.

Terug
Bovenaan