Buik zo groot dat het pijn doet?

Ja, ik herken het ook! Maar heb helaas geen tips voor je.

@mama van een meisje, mag ik vragen hoe groot jullie kindje geschat word?
Ons kindje word ook groot geschat, maar de verloskundige en gynaecoloog willen nog niet spreken over inleiden
 
@wolkjes jaa tuurlijk mag dat toevallig vanmiddag groeiecho gehad en word nu bij 36+5 geschat op een gewicht van 3940 gram. Nou sinds vorige week ook zwangerschapssuiker. Dit is al aantal keer eerder getest maar steeds geen suiker en nu ineens wel..
 
@mama van een meisje,
Bedankt voor je reactie! Jullie kindje is wel groter geschat dan die van ons. Ik ben nu 35+5 weken en de baby word geschat op 3100 gram. Met 40 weken verwachten ze 4200 gram.

Ik ben al 2 keer ingeleid en vond dat niet vervelend. Vandaar dat ik er deze keer met een grote baby ook wel over wilde praten. Maar ik wacht nog even af de komende tijd.

Zet hem op! Nog even en je hebt je kindje in je armen?
 
@wolkje oh dat is ook een flinkerd inderdaad. Ja bij m’n eerste kindje ook ingeleid maar die is bij 34 weken geboren vond de inleiding erg mee vallen. Succes met de laatste loodjes en hoop voor je dat ze toch iets eerder gaan inleiden!
 
Fijn om te lezen dat er herkinning is.

Ja ze hebben gekeken naar de grootte van de baby. Volgens mij zat hij nou met 36 weken rond de 3300 gram?

Ik heb zelf aangegeven dat ik niet voorbij de 40 wilde. Met mijn dochter liep ij tot 42 weken en dit snapte ze. Ze begonnen zelf al dat het bij de 39e week ook al kon.

Ik merk inderdaad dat als ik meer doe dat ik het einde van de dag enorm last heb. Maar die nesteldrang is zo sterk ben al mn kasten aan het organizen enzo. Dus misschien wel beetje eigen schuld dikke bult.
In ieder geval bedankt voor jullie ervaringen.
 
Mama van een meisje.Mag ik vragen waarom bij jou zo laat dan nog is gecheckt op suiker?
Bij mij is er alleen met 24 weken gecheckt en niks aan de hand. Heb zelf daarna ivm grootte van de baby nog een keer aangegeven of het nog niet een keer getest moet worden toen vonden ze dit niet nodig.
Terwijl ik het misschien wel fijn had gevonden voor uitsluiten
 
@mama-L het is eigenlijk toevallig ontdekt ik het de suikertest 2x gedaan bij 16 weken en bij 26 weken ivm suiker bij m’n 1e kindje. Bij mijn 1e kindje heb ik zwangerschapsvergiftiging gehad vanaf week 26. Nu kreeg ik 3 weken terug weer een te hoge bloeddruk waardoor er vaker is bloed geprikt en vanaf toen zagen ze dat mijn suiker regelmatig te hoog is. Van de week gestart met thuis meten en inderdaad is mijn suiker toch echt vaak te hoog.?
 
Terug
Bovenaan