Die buik komt echt nog wel. En geloof me, hij gaat dan ook wel in de weg zitten! Bij mijn eerste zwangerschap had ik amper een buikje tot 27 weken ongeveer. Als ik dan een wijder shirt aan had, zagen mensen nog steeds niet dat ik zwanger was. Daarna is ie langzaam gaan groeien, tot ik met 32 weken al met verlof thuis kwam te zitten (tijdelijk contract werd opgezegd, dus zat wat eerder thuis dan de bedoeling was). En toen begon mijn buik echt mega snel te groeien! Nu ben ik klein van stuk, dus mijn buik blijft in verhouding kleiner dan die van langere mensen, maar voor mij zat ie echt wel in de weg ineens. Nu met de tweede zwangerschap ging het sneller en zag men rond 16 weken toch wel dat ik zwanger was. Buik groeit gestaag door, maar niet extreem. Hij is alleen wel iets groter dan bij de eerste, omdat het allemaal al een keer opgerekt is geweest. En nu zijn de reacties wisselend. De een vind dat ik al een best flinke buik heb (vooral mensen die me enige tijd niet gezien hebben en de groei tussendoor niet meegemaakt hebben) en de ander vindt dat ik nog een hele bescheiden buik heb. Ik loop in verhouding achter qua buikomvang, maar omdat ik zo klein ben lijkt het groter. Ben er echt heel onzeker over geweest, maar ik kan het nu goed naast me neerleggen. Mensen zeggen er toch wel wat van... Gelukkig gaat mn buik bijna weg, want ik ben ondertussen 37+3, dus kan ieder moment bevallen haha. Dus geniet gewoon nog even van het feit dat ie nog niet in de weg zit, want geloof me: als ie straks ineens flink gaat groeien ben je er ook snel weer klaar mee haha.