buik

Hoi dames,
Ik ben Thaiza, 20 jaar- 30 weken zwanger van mijn 1e en 20 kilo aangekomen. Heb een heel mooie buik; draag van voren en ben niet DIK geworden. Het is echt alleen mijn buik.
Maar nu komt 't: Daar denken heel veel (vreemde) mensen anders over.- Ben je al 20 kilo aangekomen- -Hou je er rekening mee dat 't er ook weer afmoet- -Nou, wat zegt de vk daar wel niet van- -15 is toch gemiddeld- -Je moet nog 10 wkn hoor-...
Nou, zoals jullie begrijpen, ik word er kei gek van.De vk zegt dat ik hartstikke mooi op schema lig, met de bebie is alles goed enz enz. Ik trek heus mijn eigen plan en heb ook wel mijn woordje klaar, maar hoe is dat nu bij jullie? Veel liefs..
 
Hoi,

Zelf hoor ik bij die gemiddelden... ben nu 38 weken zwanger en 11 kilo aangekomen (dus zelfs iets minder dan gemiddeld) maar ik heb bij de zwangerschapsgym alles gezien, van 6 tot 26 kilo! En ik heb bij geen van hun het idee dat het raar of extreem is hoor.
Gewoon lekker genieten van je pokkel en straks je kleintje en die kilo's? Dat zie je dan wel, je verandert er toch niks aan!

G.
 
Bij mij is het precies andersom. Ik heb al een flinke buik (ongeveer 15 weken), maar ben "pas" 2,5 kilo aangekomen. Als mensen me zien zeggen ze meteen, wat ze tegen jou ook zeggen, pas maar op...en niet teveel snoepen....het moet er straks ook allemaal vanaf....en volgens mij ben je al veel verder want die en die had nog helemaal geen grote buik bij 15 weken.
Ik denk dan maar altijd: die lijstjes zijn gemiddelden!!!! Die kunnen ze alleen maar maken door mensen die minder en mensen die meer aankomen cq. dikkere of minder dikke buik krijgen.
Ik negeer het nu maar. Laat ze maar denken/lullen. Pas als de vk er iets over zegt trek ik het me aan.
En in jou geval zegt ze dat alles netjes verloopt. Prima!!!! Laat de rest maar kletsen!
 
Hi Thaiza, ik ben nu 25 wk en ben 21 jaar, dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben ook heel veel aangekomen 25 kilo. Weeg normaal 58 kilo omdat ik ook best klein ben 1.62 m.
Ik ben niet echt super dik geworden maar wel overal aangekomen ook het meeste mijn buik.
Mensen zeggen ook vaak: Je moet zeker niet lang meer he???!!!
Als ik dan vertel hoe lang ik nog moet vragen ze of het er wel 1 is.
Voor de rest gaat het allemaal goed en met de baby ook.
Dus maak ik me niet druk. Ja het moet er wel weer af, maar daar hebben we de sportschool voor toch???
Ik vind dit echt lekker hhor eens niet opletten of ik te vet eet enzo.
Ik eet wat ik lekker vind omdat ik nu niet veel dingen mag die ik echt lekker vind rauw vlees enzo.
Dus veel gezonde dingen en ja ook veel snoepen maar het mag vind ik zelf.
Ik ben wel vol zwanger maar niet ontzettend dik heb nu maat 40 van broeken dus het loopt niet de spui gaten uit.
Trek je nix van andere mensen aan hoor!!!
Nog gefeliciteerd met je zwangerschap lekker genieten!!
Groetjes moniek
 
Dank jullie wel, meiden.
Ik dacht dat ook eigenlijk al wel, maar toch fijn dat 't even bevestigd is!

En over dat eten; Daar ben ik 't helemaal met Moniek eens!!!!
 
Hallo


Ik ben zelf wel al stevig van mijn eigen, maar met de drie maanden konden de mensen al heel goed zien dat ik zwanger was, ik groeide als kool en nu nog. Ik ben nu 27 weken zwanger en groeie nog steed goed, maar bij mij is het wel zo dat ik nog maar 3 kilo ben aangekomen, Zo kom ik mensen tegen die reageren van zo jij bent zeker al veel aangekomen teerwijl dat helemaal niet zo is. Zo zie ja maar je kan er helemaal niets van zeggen.

groetjes jotce
 
Hoi,

ben zelf 33 weken zwanger en iets van 15 kilo aangekomen, maar ik weeg mezelf gewoon niet meer. Overigens ben ik de laatste 2 maanden maar 3 kilo aangekomen. Kwestie van minder vocht vasthouden.
 
mijn schoonzus kwam tijdens haar zwangerschap 25 kilo aan, en het ging er allemaal met gemak weer af na haar zwangerschap, zij heeft waarschijnlijk de mazzel dat ze geen aanleg heeft om dik te worden, ik daarintegen wel!
 
Terug
Bovenaan