buik

hoi
ik heb het al heel vaak gezegd, en ik blijf erbij: (niet) zwangeren hebben ALTIJD wat te zeiken over zwangeren...met hun "goed"-bedoelde meningen en adviezen!!
ik krijg er zelf ook de schijt van hoor! ik heb bijvoorbeeld helemaal geen dikke buik, en ben 21 wk, zei iemand tegen me, weet je zeker dat het er geen 2 zijn?? tsss slaat nergens op...
laats had ik een worm in m'n appel, dat ik bij de eerste hap niet zag, kreeg ik dingen naar m'n kop geslingerd dat ik moest oppassen ik was tenslotte zwanger en dat kon ik niet maken voor de kleine...nou jah zeg, daar ken ik toch niks aan doen, alsof ik dat expres ga eten ofzo??!!

al met al...sorrie voor mijn geklaag maar moest t ff kwijt. ik trek me niks meer aan van wat iedereen zegt. ze bedoelen het misschien goed maar je hebt er nix aan!
veel plezier in je zwangerschap verder,
liefs van sandy
 
Tja, het is nu eenmaal bij iedereen anders. Ik ben van nature al mollig en mijn lichaam vond het dus niet nodig om extra vetreserves aan te gaan maken.
Bovendien werd ik ivm zwangerschapssuiker ook nog op een dieet gezet, dus ik ben 5 kilo in 36 weken aangekomen (van 87 tot 92). Ik ben al lang blij, want zo ga ik in ieder geval de 100 kilo niet over.
En zolang je jezelf er goed bij voelt is er niets aan de hand.
Groetjes
AUdrey
 
Hoi! Bij is het eigenlijk net andersom. Ik ben 28 wkn en nog maar 4 kilo aangekomen en heb maar een klein buikje! Mensen vragen me wanneer ze het nu eens gaan zien en of het kindje wel groeit etc. etc. Om gek van te worden. Iedereen draagt op zijn eigen manier, de een komt veel aan en de ander weinig! Trek je er niets van aan...doe ik ook niet en geniet van je zwangere buik! Groetjes
 
Ik heb op dit moment een enorme buik, veel groter dan bij mijn eerste, en moet dat ook van iedereen horen. Ik ben nu 36 weken zwanger en maar 6 kilo aangekomen. Gewicht zegt niets.
Wel draag ik uitsluitend naar voren, ik heb mijn taille nog steeds, en van achteren kun je dus ook niet zien dat ik zwanger ben.

Iedereen heeft altijd wel wat te zeuren. Of je komt teveel aan, of te weinig, of je hebt een te grote buik, of een te kleine. Of je hebt al veel te vroeg een grote buik, of pas later. (i k pas bij 25 weken, kreeg vaak te horen weet je wel zeker dat je zwanger bent, hoezo bot??)

Maak je niet te druk, een ander weet het toch altijd beter, nietwaar???
Volg je eigen plan, nu en zeker wanneer het kindje er is, want geloof me, dan worden die adviezen nog veeeeel erger!!
Geniet nog van je zwangerschap.
 
Hallo
Ik ben tijdens mijn eerste zwangerschap rond de 30 a 35 kilo aangekomen. Ik weet het heb veel te veel gegeten. Het ging er dan ook niet meer af na een jaar wilde we voor een tweede gaan en had besloten dat het niet meer zo gek zou gaan. Het ging heeeeel goed ik zat op 12 tot 14 kilo. In de laatste weken en dagen ben ik door het vocht echt een paar kilo aangekomen. Toch ben ik blij dat ik nog onder de 20 lig. En ik ben het eens met de bovenstaande reactie dat als je zwanger bent denkt de hele wereld in een keer dat ze kunnen vertellen hoe of wat alsof je een losgelaten projecttiel bent. Vooral die mensen die ongevraagd aan je buik zitten.
Geniet van de zwangerschap en laat ze kletsen.
 
Terug
Bovenaan