Buik

A

Anoniem

Guest
Dames,
Ik ben dus (als alles goed is) zwanger van nr. 2. Ik vroeg mij af wanneer jullie een buikje kregen? Is dat bij de tweede echt veel sneller? Ik heb echt zo'n opgblazen gevoel en kan mijn buik nu al niet meer inhouden... (zit niet alleen maar tussen mijn oren, maar het is echt zo!)
Merel

hoi

ben 10weken zwanger, en ik had al een flinke buik toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, we maakten al grapjes van jee ik ben vast zwanger moet je kijken, en het bleek zo te zijn maar de buik slinkte weer en na 5 weken werd hij weer groter n nu is hij stabiel zg maar hihi. een licht buikje, maar ik moet echt camoufleren met lange wijde blouses want we hebben nog niets verteld en ik vind ht lullig als ze het raden gaan.

groetjes feyline

Hoi,

het schijnt heel verschillend te zijn, maar  ik had dit keer met 12w al een aardig buikje terwijl je het bij de eerste pas met zo'n 20w begon te zien!

Ben nu 26,4w zwanger en heb al bijna net zo'n grote buik als ik bij mn eerste op het end had!

Bij mij gaat het dus echt een stuk sneller dan bij de eerste!

Hier mn buik met 26w:

Liefs Nika

geef mij zo'n lief buikje, mensen zagen al met 9-10 weken dat ik zwanger was en het is mijn eerste! bij de september mama's staat mijn buik van 35 weken op

Bij mij is dit wel zo. Bij de eerste zag je de eerste 25 weken amper wat en nu lijkt het wel of ik een basketbal onder m'n kleding heb haha. Buik is groter, meer aangekomen en kindje is ook groter.

Miriam (35+4)

hallo,

hier nog een moeder die bij de tweede veeeeeeel snelllen een buikje had dan bij de eerste.
bij de eerste heb ik tot ruim 22 weken eigen kleding gedragen en bij de tweede moest ik met 11 weken al positiekleding aan.

gr. natalie
mama van merel en jip (24-07-07)

Hoi,

Is dit ook raar als je 7,1wk bent? Ik heb echt het idee (mn ma en vriend ook trouwens) dat mijn buik ronder wordt (ik heb twee vetrollen, die meer 1 lijken te worden)
En dit is pas mn eerste zwangerschap!

Hellup...... Zijn er meer?

Liefs Reneke

Hoi Merel,

bij is het juist andersom. Bij de eerste moest ik met 12 weken zwangerschapskleding aan, bij deze zwangerschap pas rond de 16 a 17 weken. En dat terwijl het er nu twee zijn. Ben nu bijna 27 weken zwanger en 8 kilo gegroeid. Moet di weer op controle bij de gyn.

Groetjes Miranda

Terug
Bovenaan