Buik

mijn buik was met 7 weken al heel erg dik,kon het toen al niet meer verstoppen.
ik ben nu in de 21ste week,maar er is me bij week 17 al gevraagd hoe lang ik nog moest,4 a 5 weken?
pffff,maar goed,dit is de derde en bij de tweede had ik ook al met een week of 8 positiebroeken aan.

krijg het niet voor elkaar om een foto te plaatsen anders had ik er een laten zien van midden juli.

Jemig, wat een uiteenlopende verhalen! Mijn eerste zwangerschap had ik lang een erg klein buikje. Pas tijdens mijn verlof begon het 'ergens op te lijken'. Ik vond het toen ook helemaal niet erg. Ik hoop nu echter stiekum op een lekkere grote buik dit keer. De eerste keer had ik ook helemaal geen zin om 'speciale' kleren te kopen, maar nu kan ik niet wachten om te gaan shoppen.
Nou ja, de wens is de vader van de gedachte, zeggen ze. Dus ik zie over een paar weken wel of het inderdaad de buik is die al groeit of dat slechts mijn verlangen is. Voor nu voelt het in ieder geval als een opgezette buik (en daar zit bij mij niet veel vet op). Afwachten maar. Wel erg leuk om al die foto's van jullie mooie buiken te mogen zien!!!
Liefs, Merel

Dit zijn al mijn buiken op een rijtje http://www.martin-isabel.nl/index-buiken.htm

staan allemaal op onze site, hierboven ben ik 35 weken en het compleet zat haha

Ponyville (Isable?), wat leuk om zo de groei van je schitterende!!!! buik op een rij te zetten. Dat is nog eens mooi voor 'later'. Je bent 'm nu zat, maar je zult er vast met weemoed aan terugdenken. Jij had met 7 weken echt al een behoorlijke buik zeg! Wow! Nogmaals, wat een leuk idee!

hoe kun je hier fotos plaatsen?
tis mij echt een raadsel,lukt me voor geen meter.

quote: drentje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2007 16:18:27'));

hoe kun je hier fotos plaatsen?
tis mij echt een raadsel,lukt me voor geen meter.

Je moet dus je foto al ergens online hebben staan (bv op je beebiesite als je die hebt) dan kan je met je rechtermuisknop hier op klikken en kan je het adres kopieren.

ALs je wil dat ik je effe help kan je me mailen isabel81@xs4all.nl kan niet beloven dat ie er binnen 5 minuten opstaat maar doe mijn best :)

haha dank je wel ponnyville.

hier ben ik dus 4,2 maand zwanger das dus uhhhh hoeveel weken.....uhhh..18?
nouja in ieder geval zoiets.
alleen is de foto een beetje lang uitgerekd volgens mij haha

maar in ieder geval bedankt hoor!!!!

Terug
Bovenaan