buik

A

Anoniem

Guest
Hoi, wie heeft er net als ik moeite om de zwangerschapskilootjes eraf te krijgen? Ik kan nog steeds veel kleren van voor de zwangerschap aan en ik begin er nu wel heeel erg van te balen. Wie heeft er tips? geen Sonja a.u.b. en wandelen doe ik ook veel alleen sporten is moeilijk omdat ik doordeweeks altijd alleen ben met mijn kinderen.

Hoi ,

Ook ik kom maar niet van die extra kilo's af nu ga ik van af maandag weer beginnen met slimfast het heeft mij ook in mijn trouwjurk geholpen ben toen 15 a 20 kilo kwijt geraakt dus moet nu ook weer lukken.

Gr chantal

Ik krijg ook steeds meer de balen!!
Ik heb aan Sonja Bakker gedaan maar ik vind alles zo lekker en ik hou het gewoon niet vol. Over 2 weken gaan we op vakantie naar de Ardennen en ik hoop maar dat het geen bikini-weer word. (sorry voor degene die ook in de buurt blijven en wel in bikini kunnen)
Ik wil na de vakantie echt zeker 15 kg afvallen!!
Ik wil die echt kwijt voor ik misschien nog eens zwanger mag worden!!

Groetjes Mikkie.

Nou, ik baal ook. Ik ben weliswaar al mijn zwangerschapskilo's kwijt, maar dat is niet aan mijn figuur te zien. Ik heb een ontzettende buik gehad en het lijkt wel alsof die uitgerekte huid om mijn heupen is beland! Gaterverdamme! Ok ik heb er iets prachtigs voor gekregen, maar zou fijn zijn als ik ietjes strakker in het pak zat!!

groetjes Mie

Ben de zwangerschapskilo's van de eerste nog niet eens kwijt!!! En die is al 4 jaar...
Dus ik heb het een beetje opgegeven eigenlijk.
Heb 2 jaar geleden ook een of ander dieet gevolgd en ben toen 15 kilo afgevallen, maar als je daar dan mee stopt, zit alles er zo weer aan.
Bewegen doe ik genoeg en overdreven eten doe ik ook niet.
Sonja zie ik ook niet zitten, maar ik denk dat ik het toch ga proberen binnenkort.
Sil

Hey memmies!!

Ook ik heb de kilo's er nog niet af!! Ben er ook niet echt mee bezig ofzo... Het is wel goed zo! Waar ik meer van baal is de striae over mn hele lichaam!! Das echt te erg!! Maar als ik dan naar Anniek kijk lach ik erom! Het is het echt waard...    

xx memke

Hoi Wilma,

Wandelen ís sporten hoor! Is juist hartstikke gezond dus lekker mee doorgaan. Wat ik probeer te doen is zoveel mogelijk balansdagen houden en ik weeg mijn eten (aardappels en vlees) af. Groente mag ik zoveel ik wil, fruit twee stuks (ivm de suikers) en tussendoortjes doe ik verantwoord (van die kleine bakjes magere yoghurtjes bijvoorbeeld).

Het gaat heel langzaam, maar iedere keer merk ik dat er een 'oude' broek bijkomt. En soms dan denk ik ook 'hier met die chocola' en eet ik vrolijk een reep op. Het leven moet wel een beetje leuk blijven!

Oh, en ik ben tot de bijzonder nare conclusie gekomen dat het doen van buikspieroefeningen echt werkt... (Tenminste, bij mij)

Sterkte! KT

Whaaa, wat een shitgedoe altijd: die kilo's!!!!

Ik ben 2 mnd geleden toch maar met SB begonnen, en dat terwijl ik alsmaar riep dat het zo'n onzin is...! Ik ben toch 4 kilo kwijt geraakt en bijna weer op mijn oude gewicht. (ik ben overigens geen slanke den maar een volslanke spar)

Zelfs een weegschaal gekocht, en dat terwijl ik daar eigenlijk op tegen ben ivm de obsessie dat 't wordt. Ook mijn centimeters gemeten en ben vooral in buikzone behoorlijk afgevallen! (joepie)

Eigenlijk komt het er op neer: geen koekjes/ships etc. meer eten, iets minder opscheppen bij avondeten, niet te veel brood en zorg voor afwisseling.
(ja,ja,ja, ik weet 't, tis makkelijker gezegd dan gedaan!)

Ik weet wat voor ellende het is, dus succes iedereen!!!!

Terug
Bovenaan