buik

He Ladies,

Tis wat he die buik,Ik ben wel al mijn kilo's kwijt maar mijn lichaam is zeker niet als vanouds.Ben vorige week begonnen met sonja,is inderdaad pittig maar was de eerste week al 2.7kilo kwijt,zeker n goede stimulans!

Dat lopen is gewoon goed hoor en inderdaad wat de andere mama's al zeggen afwisseling,veel fruit en 2LITER water is ook supergoed!

Nou meid succes en hopelijk krijg je er wat kilo's af!

groetjes ramona

Grr, de kilo's, nou hier zijn ze er nog niet af hoor!Ik zit qua kilo's niet eens meer heel ver van mijn oude gewicht, maar qua figuur is het echt vreselijk. Echt een blubber buik en hele dikke bovenbenen. Ik doe regelmatig mijn buikspieroefeningen maar nog zonder echt resultaat. En ik probeer niet meer te snoepen en veel water te drinken. We hebben dus ook niets lekkers meer in huis. Net had ik dringende behoefte aan iets, heb maar een bambix koekje gehad, best ok, maar om te zeggen dat mijn zoet drang nu weg is.... nee dus.

De redenatie in mijn hoofd gaat ook niet goed: We zijn nu bezig voor de tweede en dus denk ik een beetje: afvallen heeft nu toch geen zin, tegen de tijd dat ik er wat af heb ben ik weer zwanger en dan kan ik straks van voor af aan beginnen. Slecht ik weet het. De knop moet gewoon nog even om.

Succes allemaal.

Carina

iIk wil ook een paar kilo kwijt, overdag lukt lijnen aardig, maar   's avonds, vooral chocolade, ben ik echt verslaafd aan, in alles soorten en maten...........................en hoe meer ik mezelf verbied hoe groter de trek word! Ik ben wel weer aan het sporten, twee keer per week is mijn streven. Iedere dag 30 min. beweging is ook al prima, en inderdaad water drinken,
x Esther

Terug
Bovenaan