buik.

ja ik begin nu ook erg te groeien,ik ben nu 9 weken zwanger van mijn 2de kindje.
Ik heb al een beste buik en vooral de borsten gaan weer als een speer hahahaahah.
In de vorige zwangerschap groeiden ze tot cup g pffffffffff toen dacht ik dit komt noooooooooit meer goed. Maar heb er uiteindelijk een cup c aan over gehouden dus dat valt mee.
Ik zou op mijn werk wachten tot 12 weken zwangerschap voor ik het zou vertellen maar dat heb ik weer niet gehaald want het is al te zien. In de vorige zwangerschap, groeide ik ook erg snel in het begin maar ik ben toen maar 8 kilo aangekomen maar heb het idee dat het nu nog sneller gaat.
groeten henny

Hoi!

Bij mij is t alleen s' avonds te zien (ook zwanger van de tweede). In de ochtend ben ik weer zo plat als een dubbeltje. Maar s'avonds is het ook meer een soort opgezette buik, ofwel va de hormonen, ofwel van het niet zo goed naar de wc kunnen en van t vele eten dat ik toe omdat dat wat helpt tegen de misselijkheid...
Nog niet echt een zwanger buikje dus dat blijft zitten. Kan niet wachten tot dit wel t geval is.

Ben zelf ook zwanger van een tweede kindje (nog heel pril - 6w3d) en merk al wel dat mijn buik iets meer opgezet is. Je hoort van iedereen dat het bij een volgende kindje heel snel gaat. Soms lastig als je het nog even geheim wilt houden. Anderen vinden het juist leuk om zo snel al 'resultaat' te zien.

Ik ben nog maar 5 weekjes zwanger (van de 2e)
maar ik merk wel een ''ander'' gevoel in de buik,
kan het niet zo goed omschrijven.. een soort strak gevoel diep
van binnen zeg maar.. en opgezet na het eten.
Overdag en vooral 's morgens is er niks aan de hand.
Wie herkent dit?
Bij de eerste had ik ook vaak vooral 's avonds harde buiken etc.
(toen was ik wel veel verder in de zw.schap) maar bij mij is het dus veelal in de avond.. komt vast doordat je dan de hele dag druk bent geweest en de boel wat in spanning is.. ofzo..

Hallo!

Ik ben vandaag 5w en ook hier al een buik. Ik was eindelijk afgevallen tot mijn buik weer plat was, Ik heb altijd maat 42 gehad, en nu zat die me dus erg los, ik was erover aan het denken om ook eindelijk een keertje maat 40 te kunnen kopen. Maar nu zit mijn broek me strak en de riem krijg ik echt niet meer in het gaatje waar hij voorheen in zat. Het lijkt een beetje of ik weer gewoon dikker wordt maar ik neem toch aan dat dat niet binnen een week kan gebeuren, en daarbij is mijn gewicht wel het zelfde gebleven. Mijn conclusie het zal de beeb wel zijn. Wel raar idd dat het zo snel kan gaan. ik heb zojuist eens in het 9maanden dagboek van de vorige gekeken wanneer ik toen een buik kreeg en daar was pas met 21 weken een buik te zien voor de mensen om me heen.
Hier groeien de borsten ook met een vaartje, ben al weer bijna toe aan een grotere cup maar gelukkig heb ik ze van de vorige zwangerschap allemaal bewaard! Ik zat zelfs gisteren te denken om een zwangerschapsbroek te kopen, maar ik verklaarde mezelf voor gek om dat al met 5 weekjes te doen. (heb geen oude meer... allemaal zoveel gedragen dat ze dun werden).

groetjes kerstwondertje

hallo,

mijn buik lijkt al wel 4 maanden zwanger.....en ik ben nog maar 7 weken.
Ik draag ook al positiebroeken omdat ik mijn eigen niet meer dichtkrijg.

Van mezelf heb ik al een klein buikje, daarbij komt dat ik momenteel héél slecht naar de wc kan (obstipatie). Ik heb nu een drankje van mijn HA gekregen (waar je een opgeblazen gevoel van krijgt (ook niet bevordelijk)

Ik voel me dus net een grote ballon, dat is niet prettig. Ik hooop dan ook dat het drankje snel helpt en dat ik dan een buikje krijg die wél écht is.

groetjes mamajb

Ook hier al wel een beetje een buikje hoor.
Ben nu 9 weken en 3 dagen zwanger van de tweede.

Helaas ben ik vanmezelf al vrij stevig. En had nog wel een buikje van de 1e (ook al is ze bijna 2, maar was toch echt nog niet alles kwijt). Voel me dus nog niet echt gemakkelijk bij de buik die ik nu heb. Lijkt net alsof ik gewoon aangekomen ben (maar dat valt wel mee, tot nu toe 1 kg van het extra eten tegen de misselijkheid denk ik dan maar).
M'n gewone broeken beginnen al strak te zitten, terwijl deze juist was losser begonnen te worden de laatste maanden. Vooral 's avonds is m'n buik behoorlijk opgezet.

Ben benieuwd hoelang ik m'n gewone broeken nog aan kan. Had bij de 1e overigens ook rond 12-13 weken positie broeke aan omdat m'n normale broeken echt niet meer pasten. Dus zal nu ook wel snel gaan komen.

groeten mama van Nienke

Terug
Bovenaan