Hallo!
Ik ben vandaag 5w en ook hier al een buik. Ik was eindelijk afgevallen tot mijn buik weer plat was, Ik heb altijd maat 42 gehad, en nu zat die me dus erg los, ik was erover aan het denken om ook eindelijk een keertje maat 40 te kunnen kopen. Maar nu zit mijn broek me strak en de riem krijg ik echt niet meer in het gaatje waar hij voorheen in zat. Het lijkt een beetje of ik weer gewoon dikker wordt maar ik neem toch aan dat dat niet binnen een week kan gebeuren, en daarbij is mijn gewicht wel het zelfde gebleven. Mijn conclusie het zal de beeb wel zijn. Wel raar idd dat het zo snel kan gaan. ik heb zojuist eens in het 9maanden dagboek van de vorige gekeken wanneer ik toen een buik kreeg en daar was pas met 21 weken een buik te zien voor de mensen om me heen.
Hier groeien de borsten ook met een vaartje, ben al weer bijna toe aan een grotere cup maar gelukkig heb ik ze van de vorige zwangerschap allemaal bewaard! Ik zat zelfs gisteren te denken om een zwangerschapsbroek te kopen, maar ik verklaarde mezelf voor gek om dat al met 5 weekjes te doen. (heb geen oude meer... allemaal zoveel gedragen dat ze dun werden).
groetjes kerstwondertje