buik.

Ook hier al wel een beetje een buikje hoor.
Ben nu 9 weken en 3 dagen zwanger van de tweede.

Helaas ben ik vanmezelf al vrij stevig. En had nog wel een buikje van de 1e (ook al is ze bijna 2, maar was toch echt nog niet alles kwijt). Voel me dus nog niet echt gemakkelijk bij de buik die ik nu heb. Lijkt net alsof ik gewoon aangekomen ben (maar dat valt wel mee, tot nu toe 1 kg van het extra eten tegen de misselijkheid denk ik dan maar).
M'n gewone broeken beginnen al strak te zitten, terwijl deze juist was losser begonnen te worden de laatste maanden. Vooral 's avonds is m'n buik behoorlijk opgezet.

Ben benieuwd hoelang ik m'n gewone broeken nog aan kan. Had bij de 1e overigens ook rond 12-13 weken positie broeke aan omdat m'n normale broeken echt niet meer pasten. Dus zal nu ook wel snel gaan komen.

groeten mama van Nienke

hallo allemaal,

ook hier een buikje! haha
ik ben zwanger van ons 1e kindje 8wk4dg, maar is mijn 2e zwangerschap (vorige was mk bij 18wk)

ik kan geen spijkerbroek meer dicht krijgen!! ik heb 2 wijdere broeken die hoog in de taille zitten, maar die zitten beide in de was, voor de rest trek ik een grote maat legging aan, zodat ik de bovenkant over mijn buik heen kan trekken en dan jurkje erover. zit het lekkerst.

vandaag heb ik zelfs al een positie-broek aangetrokken! heerlijk zit het!
ik vind het niet erg hoor dat buikje al groeit, des te eerder kan ik ermee showen.
gezien ons verleden weet iedereen het al, mocht er iets zijn dan weet ik dat hun ons goed kunnen steunen.

Liefs Sylvia

oh die buik!!! Ik ben vandaag 7 weken zwanger van de tweede. Mijn eerste is nu 10 maanden en was de kilootjes nog niet helemaal kwijt en buikspieren zijn helemaal ver te zoeken. En nu dus weer zwanger. Ben superblij hoor maar heb een beetje een haat-liefde verhouding met mijn buik. Ik wil het voor de buitenwereld nog even geheim houden tot aan de verjaardag van mijn zoon in mei. Maar ik ben bang dat ik dat niet ga halen. Het lijkt wel alsof iedereen naar me kijkt en denkt, wat komt ze toch veel aan de laatste tijd... Ik weet ook niet meer wat ik aan moet. En omdat ik nog maar zo kort geleden zwanger was, zal iedereen mijn zwangerschaps kleding herkennen. Anyways, ik wil ook gewoon trots zijn op mijn buik, zucht.
Wat een problemen  maar toch niet zo leuk.
Groetjes Kuif

Goedemorgen Dames!

Hier nog een "buik" probleem.. Ik ben klein en slank maar had voor mijn NOD al een giga buik.. Ik lijk ook een half jaar zwanger. Het begint al in de ochtend en naarmate de dag word het steeds groter.. Krijg me broeken in de ochtend nog aan, maar mijn joggingbroek zit fantastisch! Ik denk dat ik ook maar een positiebroek ga aanschaffen...

Terug
Bovenaan