Buikdraaien een fase??

Ha meissie,

Ik heb het net in haar dagboek opgezocht en tussen de ene rol en de andere zat 2 dagen. Wij hebben er dus geen last van gehad, omdat ze al vrij snel ook weer terug kon draaien. Wel hebben we in het begin moeten helpen zodat ze überhaupt kon rollen. Haar schouder zat vaak nog in de weg.
Je zou dus inderdaad zoals eerder werd aangegeven door een van de meiden kunnen helpen met rollen. Zie de sprongen-bijbel (hihi) Als het goed is staat dat erin bij deze periode.

Ben benieuwd!

Hi!

Sophia ontdekte vorige week dat ze van haar buik naar haar rug kan draaien. Ze vond het (natuurlijk) helemaal geweldig en bleef het doen (we lagen toen op ons grote bed).
Maar toen ik haar even in de box legde om de afwas ofzo te doen hoorde ik haar ineens keihard gillen, ze had zich weer omgedraaid en was keihard met haar hoofdje tegen de box rand geknald.. wat STOM van mij!!! Sindsdien draait ze dus niet meer.... Ik probeer haar wel te stimuleren en het zal wel weer terugkomen maar ze is er echt heel erg van geschrokken de arme ziel..... Ik kon mezelf wel voor mn kop slaan.
Als ze op haar rug ligt gaat ze wel op haar zij liggen maar een poging om op haar buik te draaien heb ik haar nog niet zien doen....

xxx Mara

(Sophia is 5 maanden, geb op 24-08-2008)

Terug
Bovenaan