buikdrager

hoi ik wil je in iedergeval alvast een fijne vakantie wensen.Mijn dochter is nu 3 maanden en ik heb haar geprobeert in een draagzak. nou je wil niet weten wat ze deed.ik weet nu dat ze hele mooie en stevige longen en stembanden heeft.Ze vond het verschrikkelijk want mevrouw was te nieuwschierig.ik zal eerst maar eens testen of de kleine het wel leuk vondt.En wat ook wel veilig is zijn een extra beveiligingsband als hij lost schiet dat hij nog ergens aan vast zit.Maar meestal met de nieuwste modelen die al veillig.De reden dat ik dit op schrijf is dat een bekende van mij de draagzak los schoot.Maar toen ik vroeger op de kids van mijn zus paste had ik 1 achterop en een draagzak.Het kan dus wel maar let wel op je rug.Wij hebben een fiets kar aangeschaft

nou groetjes bauwina en janine
 
Ik heb   er ook even aan gedacht om te doen, tot ik wat adviezen kreeg om het absoluut niet te doen.

Natuurlijk moet je er niet aan denken dat je valt maar al helemaal niet met je baby op je buik op de fiets.

Zoals al gezegd is, bij vallen tijdens het lopen kun je je handen uitsteken. Met de fiets kan dit niet.

Als je valt met een kind in het stoeltje zit je kindje vast. Is ook
niet handig, maar als je valt met je kind op je buik, kun je je kind
niet opvangen.



Wat denk je van een stuur in het ruggetje of buikje van je baby? Ik
weet niet of ze dat wel overleven. En als dat niet is, jouw gewicht op
je baby lijkt mij ook niet fijn.



Ik zou ook een fietskar of maxicosidrager regelen denk ik .



Groetjes en fijne vakantie!



Miriam.

 
een van de redenen waarom je niet met een buikdrager kan fietsen is omdat als je een noodstop moet maken en je dus naar voren schiet je met de stang van je stuur tegen de rug van je kindje komt. je kan hierdoor onomkeerbaar letsel bij je kindje veroorzaken. Heeft niks met vallen te maken.

groetjes
Desi
 
Terug
Bovenaan