buikdrager

hallo

ik heb zeker ervaring met een buikdrager
ik vind het erg fijn om mijn zoontje stef daarin mee te dragen en hij vind het ook erg fijn.
ik zou je alleen adviseren om hem niet op de fiets mee te nemen in de buikdrager dat is toch wel erg gevaarlijk (vind ik)
stel dat je valt dan val je boven op je kindje en dat is toch niet de bedoeling.
ik ga vaak lekker wandelen met stef in de buikdrager.

groetjes chantal

Hoi hoi,

Ik heb zo'n babybag,ideaal,vooral voor korte stukken.
Laatst wou ik met de wagen weg,lift kapot :-(,hup in de babybag en weg was ik.
Armando vind het heerlijk,hij ligt in de foetus hoeding,en vind dit zo fijn,dat hij hele kleine lieve geluidjes gaat maken,zelfs bij de kassa van een winkel vonden ze het erg schattig.

groetjes Merel

Ik ging eerst altijd lopend naar mijn werk met de kinderwagen, maar ik was ongeveer een half uurtje onderweg. Dit vond ik op een gegeven moment toch best zwaar. Dus heb ik een buikdrager gekocht. Een fietskar vond ik persoonlijk niets.
Zi fietste ik 3x in de week met de buikdrager naar mijn werk.
Ik fietste heel voorzichtig, je moet er gewoon goed om denken. Als je loop kan je ook vallen, het is niet helaam veilig misschien, maar wat is dat dan wel.
Je moet gewoon niet met glad weer gaan fietsen.

Nu ik twee kinderen heb, hebben wij een bakfiets gekocht en dit bevalt ons super!

Het kan dus wel, maar doe voorzichtig en houd je kindje altijd met je gezicht naar je toe. Laat ze niet met je met je rug tegen je aan zitten, want ze weten helemaal niet wat ze met die wind moeten en zijn veel vatbaarder voor kou op hun oog.

Succes! groetjes mama van Yana en Meike

Hoi!

Ja de buikdrager is een echte aanrader! Ook leuk voor de papa's! Vooral als je naar drukke plekken gaat zoals b.v. beursevenementen of drukke winkelcentra! Voor ons was het ook erg handig tijdens de krampjes van onze dochter. Even in de buikdrager en dan viel ze snel in slaap zodat ze er niet zo lang mee bezig was!

Groetjes Linda

Hi Meiden,

Bedankt voor jullie snelle reakties. Ik zit er zeker aan te denken om er een te gaan kopen. Het lijkt me zeker ideaal als je eens een kleine snelle boodschappen wilt doen of in een druk winkelcentrum.  

gr,
Lin

ik heb ook een babybag die erg goed bevalt. ik gebruik hem alleen op de trap omdat ik mijn kindje anders niet naar beneden en naar boven kan dragen. ik gebruik hem niet buiten, ik doe Arjun altijd in de Kinderwagen. Ik ben halfzijdig verlamd dus dat zou te belastend zijn. Maar de babybag is zeker een anrader!

Terug
Bovenaan