buikdrager

hi,

ik heb een new native baby carrier, op internet besteld, die is superhandig. je kan je kindje er op verschillende manieren in leggen/laten zitten. af en toe gebruik ik m op de fiets. mag eigenlijk niet, maar is zo makkelijk. ik fiets dan maar een klein stukje, bijv, als ik voor de zoveelste keer bijna de  afspraak bij het cb ben vergeten... ik kan niet meer zonder.

liefs van SOPHIE
mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2006, 32wkn, 1530 gram
was 19/1 uitgerekend

Hoi,

mt mijn buikdrager (baby bjorn) kun je helemaal niet fietsen, want volgens mij zitten dan de beentje in de weg. Als ik een heuvel oploop dan voelt dat a vervelend dus laat staan als ik mijn benen optrek om te fietsen. Ik heb het gevoel dat ik dan de beentjes erafbreek :-(
groeten Elke

Hi,

Wij hebben een buikdragen (babybjorn) waar mijn man graag mee wandelt. Zover ik weet is het gevaarlijk deze op de fiets te gebruiken of in de auto. Het is bedoeld om mee te wandelen.

Gr. Tamara.

we heben diverse babydragers uitgeprobeerd. want het luisterde best nauw bij ons, sommige vond hij heerlijk en in andere zette hij het echt op een krijsen!

we heben nu een 2ehands babybjorn, geweldig. alleen als hij met z'n gezichtje naar voren in dat ding zit zou ik er in theorie mee kunnen fietsen. maar omdat dat afgeraden wordt doe ik dat niet en loop met de fiets in de hand en hem in de baby bjorn naar de opvang toe.

Ik heb ook een baby bjorn en zoals ik al eerder vermelde fietste ik er wel mee.
Als jezelf een beetje wijdbeens fietst gaat dat prima, die beentje gaan wel wat krom. Ik heb er mee gefiets tot ze 7 maanden was, toen werd ze echt te zwaar.
En altijd het gezichtje naar me toe. Maar het is ook helemaal wat je gevoel zegt, durf je het wel of niet?

Groetjes Danielle

Hallo!
Ik heb een tijdje de babydrager gebruikt, maar de kleine hangt op die manier continue in dezelfde houding. Mijn zoontje is erg beweeglijk en begint dit na een tijdje vervelend te vinden. Daarom heb ik nu de draagdoek van Minimonkey gekocht. Dit is een doek die je  op meerdere manieren kunt gebruiken, erg handig!

Groetjes

Hoi hoi,

Gisteren Armando weer in de babybag naar de binnenstad meegenomen :)
Leuk met dat koppie om zich heen kijken,hij had het super naar zijn zin.
Maar 3,5 uur is wel erg lang,ik kreeg last van mijn schouder.
Maar Armando vond het allemaal prima,soms gaat hij ff slapen en ff later weer wakker.
Als hij slaapt doe ik de zak dichter(de stof is met een soort gaas waardoor je kunt ademen)en is hij wakker dan komt dat koppie boven de zak uit ;-)

Groetjes Merel

Terug
Bovenaan