wij hebben een draagzak van kippling. Deze kun je op de buik dragen met het gezicht naar je toe en als ze ca. 6-7 mnd zijn met het gezicht van je af en als ze nog wat groter zijn kun je deze ook nog als rugdrager gebruiken. Deze kun je gebruiken tot je kindje ca. 18 mnd is. Dus je kunt er erg lange periode mee doen. Het blijft toch altijd een grote uitgave. Ik heb ook wel een goedkopere gehad, maar daar krijg je last van je rug mee. Hierbij dus goedkoop is duurkoop. En zoals eerder vermeld hier, kijk op marktplaats, waarom meer betalen als het ook goedkoper kan. Laat je eventueel goed voorlichten in een speciaalzaak, zo weet je ook waar je dan naar zoeken moet.
Ik ben er wel tevreden over, vooral toen de kleine meid nog in de kinderwagen lag. We wonen in een klein gehucht en om boodschappen te doen moet ik een eindje rijden, om dan elke keer de komplete wagen in elkaar te zetten om van winkel naar winkel te kunnen vond ik onhandig. Ik heb haar sneller in de drager dan in de wagen. Als ik alleen maar naar de suppermarkt ga / ging dan haal ik wel de maxi-cosi uit de auto en plaats die in de winkelwagen.
Ook tijdens de braderie vind ik het ideaal, zelf de handen vrij en je rijdt tegen niemand z'n hakken aan. Heb ik zelf nog altijd een hekel aan ondanks dat ik zelf mama ben.
Succes met je beslissing.
groetjes, marianne