buiken rondje!!!!

Hey hey

Neem aan dat jullie buikjes ook al flink groeien dus laten we er eens ff mee showen!!
Ik begin wel!

liefs

12 weken
15 weken

16 weken

17 weken

18 weken

Wat leuk...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen foto heb.. er is bij mij ook   nog geen buik te zien...(en ik ben best dun... 58kilo) maar mij mijn eerste zwangerschap zag je het ook pas laat...

Wel erg leuk om te zien..

x
15wk=1dag zwanger   van nummer 2

O Coortje,
Wat ben ik blij met jouw buik. Ik heb een vergelijkbare buik en was vandaag bij de verloskundige. Toen schatte de assistente mij in op 30 weken ivm mijn buik.
Ik schrok wel een beetje want ik hoor inderdaad alleen maar vrouwen waar nu na 18 weken langzaam iets gaat groeien, terwijl ik al vanaf week 10 een zwangerschapsbuikje aan het ontwikkelen ben....

Hoeveel ben jij inmiddels aangekomen? Ik nu 4,5 kilo.

Hoi meiden,

Wat een super leuk idee zeg, die buikenronde...

Ga eens kijken of het me lukt om de foto's te plaatsen.. Ik heb alleen wel foto's van de blote buik, met 10 en 19 weken.....

hmmm, ik denk dat ik   even wat uitleg nodig heb.... hahahha

dus, iemand die zich wil opofferen...... hahahahha sorry...

Groetjes Miranda

Hey Coortje en Kaartje,

Ook ik ben enorm blij om zo'n buik te zien. Ook ik krijg steeds reacties dat ik zo'n enorme buik heb en het zeker niet zo lang meer gaat duren. Maar nu zie ik dat er meer zijn met zo'n buik. Leuk om te zien hoor. Zal binnenkort ook eens een foto gaan maken. Bij mijn 1e heb ik daar de kans niet voor gehad omdat hij 4 weken tevroeg kwam. Ik wilde wachten tot de 38 weken, maar dat overkomt me nu niet meer :)

Fijne zwangerschap allemaal!

Groetjes!

haaaaaaaaaaai

Ik ben nog helemaal niks aangekomen!!!!!!! In mijn vorige zwangerschap ook maar 8 kilo! Ach nu heb ik van mezelf al genoeg maar is wel lekker dat ik niet zoveel aankom. Iedereen zegt idd dat ik ook een grote buik heb. Mijn moeder zegt ook al "waar moet dit heen' hahahahahaha. Scheelt dat me buik tot nu toe alleen naar voren gaat en niet rondom, had ik gelukkig de vorige zwangerschap ook.... al gaat het nu echt veeeel sneller!!!!

zal eens kijken of ik een foto kan vinden van de vorige zwangerschap rond deze tijd

Terug
Bovenaan