buiken rondje!!!!

Ik heb ook alweer een behoorlijke buik en krijg alweer aardig wat commentaar. Bij de eerste heb ik mijn hele zwangerschap aan moeten horen goh weet je zeker dat het er maar één is? Ze kunnen zich vergissen hoor met een echo. En ook je moet zeker al bijna bevallen, nou nee moet nog drie maanden. Deze keer roep ik gelijk dat het kind over de 9 pond wordt. Mensen zijn dan gelijk stil Hahahahahaha

Maar heb nog geen foto's.

Hee leuk,

Ikheb alleen nog geen foto`svan mn buik.

Ik kom er in ieder geval niet meer onderuit dat ik zwanger ben, hihi. Maar een buik zoals topicstarter heb ik niet. De ene dag is ie behoorlijk dik en de volgende dag weer wat minder, ik denk dat het er ook aan ligt hoe het kindje ligt.
en het is mn derde, dus dan is de boel al lekker uitgerekt.

Gr. Ris, 20 weken zwanger

Wow wat leuk coortje!
Al echt een buikje.
Ik heb nog geen buik foto's,  ga dat pas doen vanaf 20 weken.
Mijn buik varieert ook nog heel erg in grote.
's Avonds lijkt hij wel twee keer zo groot als 's ochtends.

Groetjes

Suzanne

Ben nu 19 weken en sinds 1,5 week schiet mijn buik ineens naar voren. Broek op de vreethaak en een lang shirt erover ;-) Maar vandaag toch maar mijn 1e echte zwangerschapspijkerbroek gekocht!! Tot gisteren aan toe zei iedereen dat ze nog helemaal niets bij me zagen. Tot ik dus gisteren om mijn werk een hele strakke jurk aanhad. Toen zag iedereen het ineens!! Voelde wel heel leuk, eindelijk trots op mijn buik!! En ook wel lekker dat je hem niet hoeft in te houden als je zo'n strakke jurk aan hebt ;-) !!!!

Hallo allemaal!
Tot vorige week kon ik mijn gewone broeken nog prima aan, maar nu begint het een beetje krap te worden . Wanneer ik iets straks aan heb, zie je een beetje een buikje, wijde kleding (bloesje)  dan niks. En ja, ´s ochtends strak, ´s avonds rond. Het is voor mij de eerste dus daarom ben ik waarschijnlijk ook nog niet zo rond. Heb sinds begin deze week wel last van mijn onderrug en buik, net alsof ik ongesteld moet worden.
Ik vermoed dat ik aan het groeien ben. Nu rommelt het in m ´n baarmoeder en dat heb je met een menstruatie ook. Nog meer mensen met die klachten??
Groetjes,
Suzanne 16 wk.

Terug
Bovenaan