Buikgriep :-(

Nadat ik zelf buikgriep heb gehad deze week is nu ons mannetje helaas aan de beurt.
Wat is dat zielig zeg, voel me zo machteloos.
Gelukkig heeft hij geen koorts en is hij nog vrolijk maar kan wel zien dat hij er last van heeft.
Drinkt minder goed en heeft krampen. Maar de diaree en spuug spuit eruit (sorry lekker onsmakelijk) echt zo zielig!
Net huisartsenpost gebeld omdat het vrijdag al is begonnen maar zo lang hij geen koorts heeft en niet constant spuugt, hoeven we niets te doen alleen goed in de gaten houden.
Zou eigenlijk een dagje weg gaan met een vriendin maar ik wilde toch liever bij hem blijven.
Ligt nu gelukkig rustig te slapen, kunnen wij straks de berg was weg werken, want die is 4x zoveel op het moment....

Moest het even kwijt, maak me stiekem toch wel een beetje zorgen.. Lijkt al of hij is afgevallen :-(
Maarja de huisarts zal het wel weten toch?

Liefs Kim

Hey Kim,

Wat vervelend! Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt! Heeft de huisarts je mannetje ook bekeken? Als je het in de loop van de dag niet vertrouwd gewoon langs de huisartsenpost rijden hoor! Je intuïtie is er niet voor niets!!!

Beterschap!

Liefs J

Hey Jacqueline,

Dank je!
De huisarts heeft hem niet bekeken, maar heeft wel gezegd dat zodra hij koorts krijgt, blijft spugen of minder alert wordt dat ik meteen terug moet bellen.
Inderdaad moeders intuïtie zei hij ook, als ik het idee had dat hij zichzelf niet meer is ook meteen moet bellen. Dus vond wel dat ik heel begripvol werd behandeld.
Kijk het daarom even aan hoe hij straks wakker wordt...

Wel beetje eng hoor met zo'n kleintje pffff... Dan merk je ook weer heel erg hoe diep die liefde zit.

Liefs Kim

Ik begrijp je volkomen!!! Laura heeft drie weken lang onvoldoende gedronken, we hebben echt alles en dan ook ALLES geprobeerd, maar niets werkte... Vreselijk!!! Maandag heeft ze weer een afspraak bij de arts, maar sinds twee dagen gaat het weer goed. Ik heb gewoon zitten huilen van blijdschap!!! Daarvoor ook veel gehuild hoor :-(. Hopen dat het nu zo goed blijft gaan, want de rest van de wereld gaat nogal aan je voorbij als het met je kleintje niet goed gaat.

Hou je mannetje goed in de gaten!

Liefs J

Jeetje 3 weken is wel erg lang ja, kan me voorstellen dat je dan moet huilen! Zo machteloos! Maar wat fijn dat het nu goed gaat. Hoop echt voor je dat dat zo blijft!
Heel veel succes morgen bij de arts.

Liefs

hej Kim!

Wat ontzettend zielig voor Lars, de arme schat!
Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en lekker thuis bent gebleven, groot gelijk, had ik ook gedaan! Daar zijn we moeders voor!

Het gaat ontzettend rond, ook hier in Groningen. Heb zelf het idee dat ik ziek ga worden, en dat terwijl ik morgen weer moet beginnen met werken.

Volg inderdaad je moedergevoel, als je het niet vertrouwd, gelijk weer bellen! Hoop niet dat het nodig is.

Dikke beterschapsknuffel!

Lfs Esther en Merle

Beterschap voor Lars, het is inderdaad heel sneu voor zo een kleintje.

En inderdaad zoals hierboven al vermeld, gewoon naar de huisarts als je het niet vertrouwd.

Die van mij wilde Sara gewoon zien na een dag spugen en diarree. Kwam wel met een hele goede tip. Niet om de 3 a 4 uur 180cc geven maar bijvoorbeeld om de 2 uur 60cc zodat het maagje misschien toch iets binnen hield.

Hey Kim.

Had al even op je fb gereageerd.
Hoe gaat het nu met Lars?
Hoop dat hij de voedingen binnenhoud en idd misschien kleine beetjes aanbieden.

Beterschap met de kleine man.
Als je het niet vertrouwd gewoon bellen.

Knuffel voor Lars!

Terug
Bovenaan