Buikgriep :-(

Dankjewel dames!

@Esther, had net een berichtje gestuurd op je fb om je morgen succes te wensen maar zie nou dat je denkt dat je ook ziek aan het worden bent, hoop het niet voor je!
Het heerst inderdaad echt, hier zijn zoveel zieken niet normaal.

@Mart, hoe lang heeft Sara er last van gehad en heb je er verder iets aan gedaan? Het spugen is gelukkig veel minder, eigenlijk zo goed al over. Het spuit er in ieder geval niet meer uit.

@Daan, ik heb net gereageerd op je berichtje. Drinken gaat goed alleen diarree is nog supererg, het gaat er gelijk doorheen, zaten allebei helemaal onder.. (smakelijk)

Dus als het morgenvroeg nog zo is, ga ik naar de huisarts.

Liefs Kim

Hoi Kim,

Veda heeft ook een goede week buikgriep gehad. Ze heeft zelfs van de comode zo de gordijnen ondergepoept. Was echt vreselijk. Na de fles kon je standaard de hele handel uitwassen. Mijn dokter vertelde ook dat je er helemaal niets aan kan doen, zolang ze maar geen koorts hebben. Ik was een beetje bang voor uitdrogen, maar ze heeft het een week gehad, en het was toen ook opeens weer over.

Heel veel succes ermee.

Groetjes

Hoi Femke,

Jeetje een week dat is wel lang... Hier ook alles onder inderdaad, spuit er echt gewoon uit zo zielig. Mijn vriend en ik hebben ook al onder gezeten. Wasmachine draait overuren :)
Ik ga zo toch maar even naar de huisarts want ik vind het maar niks dat hij af valt, zie hem met de dag dunner worden, had jij dat ook met Veda?
Uitdrogen ben ik ook bang voor. Mijn broertje is ook uitgedroogd geweest en heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen omdat ze er bijna te laat bij waren. Hadden ze ook gezegd zo lang hij vrolijk is en geen koorts heeft, is er niets aan de hand... Dus voor de zekerheid toch maar even na laten kijken.

Liefs Kim

Hoi Kim,

Het spugen en diarree hebben 2 dagen geduurd. Voordat Sara zich echter weer lekker voelde en hele flessen dronk toch zeker 5 dagen. Het in kleine beetjes geven werkte echt en op een gegeven moment ging ze zelf om meer vragen nadat een fles leeg was.

Ben wel na 2 dagen naar de huisarts geweest ivm angst voor uitdrogen. Heb daar toen de afspraak gemaakt dat ik elke dag even moest bellen. Maar omdat Sara toen alweer meer dan 400cc dronk hoefde ik alleen langs te komen als ik het niet vertrouwde.

Het elke dag even kunnen bellen en doornemen hoe alles ging zorgde bij mij wel voor de nodige rust.

He Kim,

Hoe was het bij de huisarts?

Veda viel niet echt af, en dronk haar flessen goed leeg. Gelukkig moest ik midden in die week naar het cb. Dus toen was ik aardig gerust gesteld. Sinds die buikgriep heeft Veda wel knal groene poep. Dat was daarvoor niet. Toch maar eens navragen de volgende keer op het cb.

Sterkte met je mannetje, en de was ;-)

Hey dames,

Nou inderdaad niks aan de hand verder :)
Kan wel 2 weken duren zei de huisarts! Hoop het niet voor dat arme manneke.
Zolang hij geen koorts heeft, huilt met tranen en meer dan de helft van zijn fles drinkt hoef ik me geen zorgen te maken.
Wel fijn om toch even te horen.
Blij toen ik thuis kwam want het ging gelijk weer los. Gelukkig niet daar gebeurd, had voor de zekerheid luiers en kleertjes mee genomen haha...

Bedankt voor jullie reacties en fijn dat jullie kleintjes weer beter zijn!

Liefs Kim

Terug
Bovenaan