Buikgrieppp :(((

Hoi dames ,

Heb eerder al wat gezeurd over dat ik moet overgeven, het is erger geworden en ik denk dat het oorzaak buikgriep is, ik kan zelfs water niet binnenhouden mijn maag doet vreselijk pijn ik hoor gerommel in mijn buik en maag en heb ook diarree gehad vandaag irgggg ik voel mij zo beroerd, ben nog eens zo dom geweest om niet naar de ha te gaan maar heb nu wel spijt want ik weet in godsna niet hoe ik het weekend op deze manier ga doorbrengen :s heeft er ieman buikgriep gehad tijdens zwangerschap, hoelang duurde dit en wat waren de symptomen?

Liefss

 
ik zou zeggen gewoon uitzieken, tegen diarree kun je gewonde cola drinken, maar omdat je ook zo aan het spugen bent weet ik niet of het lukt om dat binnen te houden.
Verder heb je altijd nog de huisartsenpost, zeker als je erbij verteld dat je ook zwanger bent zullen ze er waarschijnlijk voor kiezen om je in ieder geval even te laten komen.
Dus bij twijfel gewoon bellen hoor
beterschap Jacqueline
 
Norrit wil ook nog wel helpen met diaree dat moet ik ook al van vriendlief slikken. En moet zeggen werkt wel. Verder het er goed uitzweten.
 
Ik had t in het begin van mijn zwangerschap. Heb t zeker wel een week gehad en lag krom van de pijn in mijn maag. Kon niks binnenhouden en heb uiteindelijk de huisarts gebeld (vervanger en daar had ik niks aan en de apotheek adviseerde om vk te bellen) en heb dus ook de vk gebeld. Die zei dat ik ors mocht nemen en vooral moest proberen te blijven drinken. Die ors hielp wel moet ik zeggen dat was wel fijn.

Beterschap!!

xx
 
Hoi mama

Bedankt voor je reactie, ja ik heb het nu al sinds dinsdag, ik vandaag nog afwachten en anders of morgen naar huisartsenpost, ik hou niks binnen kan ook niks eten ik maak mij enkel druk om het baby kan die wel een week zonder eten :(
 
maak je over je kleintje geen zorgen, die zorgt echt wel heel goed voor zichzelf, probeer jij maar goed voor jezelf te zorgen, dan komt het met je kindje ook echt wel goed
beterschap
 
je kleintje pakt wel wat ie pakken kan hoor dat is t probleem niet je voelt je alleen zo beroerd, probeer vooral slappe thee en iets van ranja te drinken en dan kleine beetjes. En idd als je het niet vertrouwt kan je altijd hap bellen maar ze doen er meestal niet zoveel aan maar bellen kan altijd.
 
Dames heb weer overgegeven al zesde keer vandaag en het spatte alle kanten uit niet normaal gewoon bahbah , heb ha gebeld en moet gezien worden. Ik wacht op manlief ik laat nog wel horen wat het is, hoop dat ze mij kunnen helpen want langer houdt mijn maag het spugen niet uit doet zo zeeeeerrrr
 
Terug
Bovenaan