Buikgrieppp :(((

heel veel sterkte ik heb het ook 2 weken terug gehad maar ik ben naar de huisartsen post geweest en heb zetpillen gehad voor het spugen
 
En? Hoe is het nu? Fijn dat je nog gezien mocht worden! Je moet goed uitkijken met veel spugen en diarree, je raakt nu heel snel uitgedroogd. Ik heb met 7 wk 2 nachten in het zkh moeten doorbrengen. Ik kon geen water, helemaal niks binnen houden en was binnen 12 uur compleet uitgedroogd. Kijk dus goed uit!!

Succes meid en hopelijk heb je toch een beetje een fijne kerst!
Liefs ciomama
 
Hoi dmes, hier ben ik dan gisteren naar hapost geweest, ha vond mij niet al te best uitzien en klachten waren voldoende voor verdere onderzoek ik was zo blij want verging echt van de pijn, doorgestuurd naar gynaecoloog ctg scan en echo gehad was normaal, maar stond op uitdrogen dus opgenomen en aan het infuus gelegd met tal van pijnstillers, mijn maag was helemaal ontstoken mijn ribben gekneusd maar goed zat tegen 01.00 op kamer tot 4.30 heel veel afgezien omdat de pijnstiller traag werkte en toeeeennn och god wat een heerlijk gevoel was dat voelde gewoon niks meer van pijn, heel even kunnen slapen maar zelfs dat was heerlijk. Smorgens ontbijt gehad niet gespuugd en niet misselijk voor het EERSTE keer in 8 maanden tijd :s was al vergeten hoe het voelde om te eten zonder misselijk te worden en niet te spugen, mocht nog paar dagen aan het infuus liggen maar wou liever naar huis, heb mijn zuurremmers en pijnstillers voor vier weken lang. Kben ondertussen thuiss en het gaat hartstikke goedd met ukje en mij

Liefs aan allen xxx
 
Terug
Bovenaan