buikgroei

hebben jullie dat ook ik ben nu 16 weken maar ik heb het gevoel dat mijn buik niet zo hard groeit.
ik ben benieuwd of die van jullie hard groeid of dat het bij jullie ook zo langzaam gaat

hey,

Vandaag 16 weken!! Ik heb inmiddels een buikje waarvan vanmorgen ineens mensen zeiden: oh nu zie je echt dat het gaat groeien! Helemaal trots was ik haha. terwijl als ik ga zwemmen echt het idee heb dat mensen denken dat ik gewoon van lekker eten hou.... ach komt vanzelf allemaal goed. Hoeveel zijn jullie inmiddels aangekomen eigenlijk? ik zo'n 3 kilo.....is dat normaal?

liefs Tilly

Ach ja, ik denk het ene moment: ik lijk wel gewoon dikker geworden, en het andere moment zie ik toch al echt een buik. Mensen beginnen het nu wel meer te zien zeggen ze, misschien is dat een graadmeter?

Ik ben ruim 16 weken en ik denk zo'n 1-2 kg aangekomen, geen idee wat normaal is. Ik was eerst wel iets afgevallen vanwege het overgeven, maar dat zit er nu dus weer netjes aan + iets erbij. Nou ja, volgens mij gaat het er meer om hoe je in je vel zit en of je je goed voelt.

Ik kan mijn baarmoeder overigens wel veel beter voelen al en mijn buik is al wel gevoeliger voor ergens tegenaan stoten ofzo. Dat is niet meer zo fijn zeg maar (dat wordt nog wat, ben zo onhandig als wat...)

Nou geniet van het fijne weer!

he,

ik ben nu iets meer dan 15 weken, je ziet het bij mij maar ik kan het nog wel goed verhullen als ik wil natuurlijk. Morgen weer naar de vk en dan een afspraak maken voor de 20 weken echo, spannend! Hebben jullie al een afspraak staan?
groetjes

Terug
Bovenaan