buikgroei

Voor mij lijkt het heel duidelijk dat ik een buikje heb (met bijna 14 weken), maar hoewel het sommige mensen echt opvalt zeggen anderen er niks van. Ik denk dat we allemaal wel in dat stadium zitten waar mensen liever niks zeggen omdat ze bang zijn dat je misschien gewoon dik aan het worden bent ofzo!

Ik geef les en dacht, ik laat mijn studenten er gewoon maar zelf naar vragen, het wordt toch al duidelijk, maar tot nu heeft nog niemand wat gemerkt.

Ik kwam pas iemand tegen die ik een paar weken niet gezien had en had toen een vest aan over een strak t-shirt. Toen mijn vest openviel zag ze het gelijk en feliciteerde me... maar inderdaad, er zijn ook veel mensen die nu nog niet durven vragen of je zwanger bent. Je hoeft maar een keer ten onrechte die vraag gesteld te hebben bij iemand met een buikje om in het vervolg altijd je mond te houden!

Ik kwam pas iemand tegen die ik een paar weken niet gezien had en had toen een vest aan over een strak t-shirt. Toen mijn vest openviel zag ze het gelijk en feliciteerde me... maar inderdaad, er zijn ook veel mensen die nu nog niet durven vragen of je zwanger bent. Je hoeft maar een keer ten onrechte die vraag gesteld te hebben bij iemand met een buikje om in het vervolg altijd je mond te houden!

Mijn buikje begint ook te groeien. Het is vooral grappig hoe mensen erop reageren.Mensen die weten dat ik zwanger ben die zeggen dat ze het wel kunnen zien. En mensen die het niet weten kijken stiekem wel naar mijn buik te kijken, maar durven nog niks te vragen. Vast bang dat ik gewoon wat ben aangekomen en dus een genante opmerking maken, hihi.Heel grappig.
Ben inmiddels 2 kilo aangekomen.
Liefs Maartje

Dag allemaal!

Ik ben inmiddels 15 weken zwanger, en ik kan het al een week of 3 echt niet meer verbergen. Wel heb ik zelf ook het idee dat de groei de laatste week stilligt. Hoewel ik net een vriendin sprak, en die had me een week niet gezien. Zij vond wel dat mijn buik gegroeid was. Ik denk dus dat je het zelf inderdaad niet meer zo goed kunt beoordelen omdat het buikje steeds 'normaler' wordt.

Laten we er vooral maar van genieten, van die dikke buiken, en het maakt niet uit hoe snel of langzaam ze groeien, als er straks maar een gezonde baby uit komt!

x
Uma

Terug
Bovenaan