Buikgroei

Hallo meiden,

Ik vroeg me af of jullie al last hebben van buikgroei
Ik ben nu 6.5 weken zwanger, maar zit al zo'n beetje op de helft van de buik van mijn vorige zwangerschap. (had er even een foto bij gepakt)

Is dit gewoon bij de 2e zwangerschap of moet ik denken aan eventueel een meerling?
Ben wel door middel van clomid zwanger geraakt en had de laatste ronde 2 eitjes.

Wie kan mij meer vertellen?

Groetje
 
ik ben ook zwanger van mijn tweede en voel me in de loop van de dag steeds dikker worden haha.. 's Avonds echt al een BUIK. Op mijn werk maar even wat minder strakke shirtjes aan, maar vraag me af of het helpt.. Heb volgende week de echo dus ben benieuwd hoeveel het er zijn;) en hoe lang precies..

Liefs
 
Ik ben ook zwanger van de 2e, en de ene dag heb ik een dikkere buik dan de ander, en inderdaad 's avonds heb k echt een buik haha
Maar verder valt het eigenlijk wel mee...
 
Hoi ik ben ook zwanger van de 2e en heb ook al een beginnend buikje.
Ben pas 6 1/2 week.
Hoor om me heen dat je buik al is uitgerekt door de 1e en dat het met een 2e sneller gaat uitzetten????
 
Ik ben zwanger van de 4e en heb nu al een enorme buik (komt misschien ook omdat mijn jongste pas 5 mnd is). Bij de 2e groeide mijn buikje ook sneller, bij de 3e nog sneller en nu is het helemaal bizar, hahaha.
 
Dit is mn vierde, maar de eerste keer dat ik nu zo snel een buikje krijg. Daardoor moest ik het ook eerder vertellen dan gepland (ook vanwege mijn misselijkheid).
Bij de eerste en daarna 2/3 (tweeling) heeft het lang geduurd dat er wat te zien was, dus waarom het nu sneller gaat???
 
Dit is mijn eerste en ik heb ook al een hele buik. Ik kan het bijna niet meer verbergen ( kan mn broeken al niet meer aan). En nav de echo is het er echt maar 1. Maarja de ene vrouw reageert zo op de veranderingen in haar lichaam en de ander op een andere manier. ( en natuurlijk zal het zo zijn dat als je al eerder zwanger bent geweest het miss wel sneller gaat, maar daar heb ik helaas geen ervaring mee).
Ach ik vind het nu een beetje vervelend maar als straks de 12 weken om zijn..
 
hallo damens,
Zelf ben ik as woensdag 6 weken in verwachting van onze 4e..
Ik stond vandaag op de weegschaal en was gewoom 3 kilo aan gekomen in een maand tijd..
Dat vind ik behoorlijk veel..
Borsten zijn een maat gegroeid, maar dat is natuurlijk top!! ;-)
Misschien ook iets teveel gesnoept met de feestdagen , dus vanaf morgen..voor deze aankomende mama, veel appels en ander soort fruit eten en de snoepjes /koekjes laten liggen.
Deze zwangerschap wil ik gewoon niet te veel aan komen..(vorige gemiddeld 20 kilo)

Hoe ging dat bij juliee vorige zwangerschappen, veel aangekomen of viel het mee?
 
Terug
Bovenaan