Buikgroei

Ik was 12 kilo aangekomen de vorige zwangerschap.
Ben ook de hele zwangerschap misselijk geweest en had geen trek in snoep maar in hartige dingen.
En was na de bevalling alles weer kwijt en na 4 maanden borstvoeding zelfs 10 kilo extra.
Mijn borsten zijn normaal al niet klein D/E cup dus hou mijn hart weer vast ze beginnen alweer te groeien straks waarschijnlijk weer meloenen (pijnlijk)
 
Ben de eerste zwschap ongeveer 8 kilo aangekomen en de 2e ongeveer 6 kilo. Na de laatste bevalling was ik direct lichter dan toen de zwschap begon hahahha. Maar ik heb heel de zwschap amper gegeten. EN als je dan bevalt begin december.....heel fout....eetlust op volle toeren en veel te veel lekkers. Was in no time 15 kilo zwaarder...ahum....
 
Wauw....nou zo weinig kilos aan komen dat ken ik echt niet..
Ben vrij slank van mezelf 178 en 66 kilo maar als ik zwanger ben..dan is 80 kilo niet iets vreemd!! en dat te bedenken dat ik 2 x een heel klein kindje kreeg van 2000 gr..mmmm
Nou ja...tot nu toe is alles er altijd weer afgegaan...
 
Ik ben gelukkig nog niet opvallend gegroeid. Ik was afgelopen jaar flink afgevallen en kon maatje 36 weer aan. Maar had nog geen nieuwe kleren gekocht, wilde ik deze week gaan doen, shoppen. Nu maar vast gaan shoppen voor zwangerschapsmode. Maar ik kan mijn kleren nog makkelijk aan, dus niemand die het door heeft hihi.
 
Terug
Bovenaan