Buikje bij een tweede

A

Anoniem

Guest
Van mijn eerste zwangerschap kan ik me niet echt meer herinneren wanneer ik een beetje ging zien dat ik zwanger was, volgens mij rond de 14 weken. Hoe zit dat bij een volgende zwangerschap, wanneer begonnen jullie bij tweede (derde,vierde,...) een buikje te zien.
Ik ben zó ongeduldig!

Bij mijn eerste ging ik met een week of 11/12 in de zwangerschapskleding, dit keer moest dat met 8 weken al omdat ik veel afgevallen was en allemaal strakke spijkerbroeken enzo had die gewoon niet gemakkelijk meer zaten. Met 12 weken kon je al goed zien dat ik zwanger was. Nu, met  30 weken  moet ik toch constateren dat mijn buik eigenlijk een stuk kleiner is dan bij mijn zoontje om die tijd. Dus hij kwam eigenlijk heel snel opzetten die buik, maar is daarna wat langzamer gaan groeien.

bij mijn eerste ben ik met 8 weken al zwangerschapskleding gaan dragen, mijn buik zette behoorlijk snel uit en het deed gewoon zeer om gewone broeken te dragen.

Nu ben ik bijna 6 weken zwanger van de 2e en het is echt heel erg maar ik draag nu al zwangerschapsbroeken. S'morgens gaat het nog redelijk met mijn gewone broek maar s'middags dan houdt ik het niet meer, lijkt wel alsof mijn buik ontploft.
Buik voelt ook wel wat hard aan al..

Nou ben zeer benieuwd hoe deze zwangerschap zich verder zal ontwikkelen..
ben van de eerste 11 kg aangekomen, we zullen zien wat dit gaat worden!!

Hoi. Bij mijn eerste kreeg ik pas een buikje toen ik zeker 22 weken zwanger was, ik baalde daar echt heel erg van. Nu begon het bij 16 weken ongeveer al echt buik te worden zeg maar... Vond het ook wel leuk dat het nu eerder (en dus ook langer) te zien was...
Gr. Anne-Marie
37+3

Bij de eerste kreeg ik pas echt een duidelijk buikje met 20 weken. Bij de tweede zaten mijn kleren met 8 weken al niet meer lekker. Hoewel ik bij de tweede veel minder aan gekomen was, dan bij de eerste, had ik met 30 weken al een gigantische buik. Mensen vroegen vanaf toen of ik al uitgerekend was!
Sil

Herkenbaar Suus,

Ik loop een week achter jou aan. Mijn posietiekleding ligt nog op zolder, en ik draag nu toch veel pyama ´s (ik lig op bed met de ziekte van pfeiffer), maar mijn spijkerbroek en enkele pantalons passen al niet meer. Ik had dat enkele weken geleden ook al. Toen kreeg ik met 6 weken en miskraam en gelukkig kon ik toen na een week wel alles weer aan, maar inmiddels zijn we in de vijfde week en weer trug bij af.

Binnenkort maar even hubby de zolder op sturen, denk ik. Gelukkig zitten mijn pyama ´s nog ruim.

Net zoals bij velen, kreeg ook ik bij mijn eerste pas heel laat een buikje...
Maar nu: met 12w kon ik mijn positie kleding alweer uit de kast halen

Tja, aan de andere kant is het natuurlijk ook wel leuk, kan ik lekker lang pronken met een zwangere buik!!!
(gelukkig lijkt ie nu niet meer zo hard te groeien, anders zou ik straks helemaal zo'n tuimelaartje zijn...)

Liefs Nika

Bij mijn eerste moest ik JA JA LET OP pas bij 26 week positiekleding aan.Nu met mijn tweede al met 10 week.Bij 20 week was mijn buik al zo groot dat iedereen zei goh moet je nog zo lang?Nu gaat het wat minder hard en loop in ongeveer gelijk met de rest van mijn termijn.

Terug
Bovenaan