Buikje bij een tweede

hallo ik ben nu zwanger van mijn derde kindje heb nu al zwangerschapskleeding aan heel raar allemaal ben nog maar 10w 3 d  dit had    ik niet met mijn eerste kindje toen  heb ik nooit geen zwangerschapskleeding aan gehad en bij de  tweede had ik dat wel maar toen was ik ook heel dik  op het laats kon ik bijna niet mee lopen  maar kijken hoe groot deze gaat worden groetjes ramona  

Bij iedereen dus wel wat eerder... Ik ben krap 5 weken zwanger nu maar ik merk dus dat m'n gewone broeken niet zo lekker meer zitten. Dacht al dat ik het me inbeelde. Ik heb gelukkig veel van die heupbroeken en die kan ik nog heel lang dragen. :) Zal blij zijn als het eerste echte bolletje in m'n buik te voelen is, dan is er voor papa in spé ook wat aan. :D

Ik had bij mijn eerste pas met 15 weken het idee dat het zichtbaar was en toen groeide mijn buik pas zichtbaar met 20 weken.
Nu was het met 10 weken al zichtbaar en nu zie ik elke week wel dat mijn buik is gegroeid en ben nu 16 weken.

gr mama van MD

Hoi hoi,

bij de eerste moest ik al bij 12 weken positiekleding aan, nu ben ik zwanger van een tweeling en hoefde ik pas rond de 17 weken positiekleding aan. Ik ben nu ook minder gegroeid dan bij de oudste. Ben nu zo'n 4 kilo gegroeid en bij de eerste was dat al 7 kilo.
Maar goed ook want alles wat er aan komt moet er ook weer van af.

Groetjes Miranda 22  w + 3 d

Da's wel bijzonder Miran, dat je nu met een tweeling minder hard groeit.
En idd, het moet er weer af ook. De oudste is nu 4,5 en ik ben de kilo's van haar zs nog steeds niet kwijt.
Komt nooit meer goed, denk ik.
Sil

Hoi Sil,

bij de eerste ben ik totaal 15 kilo aangekomen en ben ik allemaal kwijtgeraakt.
In oktober een miskraam gehad ben ik in totaal  6 kilo afgevallen, maar die waren er zo weer aan.

En die extra kilo's ach wat zou het, we hebben straks het mooiste wat er is en dat zijn kinderen. Hopend dat ze gezond zijn.

Groetjes Miranda

Ik ben nu 22 weken zwanger van de tweede en nu pas begin je een buikje te zien. Als ik zeg dat ik al over de helft ben, dan kijken ze me heel verbaasd aan. Ook toen ik zwanger was van mijn zoontje, had   ik pas over de 20 weken een buikje, ik hoefde toen ook geen positiekleding te kopen. Aan de ene kant is het wel fijn dat mijn buik niet zo groot wordt, maar aan de andere kant is het ook wel een beetje jammer, want de mensen denken dat je nog niet zo ver bent.

Terug
Bovenaan