buikje blijft klein???

ik ben 21 wkn zwanger en mn buik groeit wel maar niet echt hard.
ik zie foto's van meiden die echt al een voetbal hebben.
maak me ongerust (over 3 wkn pas naar de vk)

hoe is jullie buikje?

het is mn eerste zwangerschap

Hoi,
Buiken zijn heel verschillend hoor! De een groeit hard de ander minder. Je buik zegt meestal niets over de grootte van je kindje. Maar als je je echt zorgen maakt kun je altijd tussendoor bij je VK langs!
Groetjes, J

Ik heb ook een kleine buik. Vooral bij mijn 1e zwangerschap was het echt niet veel. Pas met 6 maanden konden andere mensen, die het niet wisten, echt zien.
Het zegt niets over je kindje.

bij de eerste zwangerschap kan het lang duren hoor, voor je echt een buik krijgt. Bij de tweede gaat het sneller omdat alles al een keer uitgerekt is, je lijf weet als het ware al wat het moet doen.
Bij lange vrouwen is de buik ook vaak kleiner, omdat er in het bovenlijf meer ruimte is dan bij kleine vrouwen.
Overigens zegt je buik niets over de groei van je kindje, dus daar hoef je je helemaal geen zorgen over te maken!

Hoi klavertjevier,

Toen ik met 20weken op vakantie ging was ik nog steeds zo plat als wat. Niemand die dan ook geloofde dat ik al halverwege was. En op het eind van mijn zwangerschap had ik nog steeds een bescheiden buikje. En toch ik er vorige week een kindje van 51cm uitgerold! Dus maak je geen zorgen, de grote van je buik zegt echt niks over de grote van je kind. Je kunt het ook positief ervaren want je moet toch dat hele gewicht met je mee sleuren en het is ook makkelijker met kleding.

Geniet lekker van je zwangerschap, je buik komt echt nog wel!

Liefs Tineke, mama van Selina

Toen ik 20 weken zwanger was zat er nog zo goed als niets. toen we voor de geslachtsbepaling gingen zei de vrouw "waar zit jou buik"
helaas ging het daarna erg hard en kwam ik uiteindelijk 24 kilo aan en was ik tonnetje rond.
het kan hard gaan hoor.
Komt vast goed met die buik van je

groetjes mv Isabel

Ik belde laatst naar de psz waar mijn zoon op zit om hem af te melden omdat ik aan de ctg moest voor mijn hoge bloeddruk.
Vroeg ze heel voorzichtig of ik soms zwanger was.
Toen was ik al 34 wk. hihihi
Nu de laatste weken groeit hij echt hard.
1e zwangerschap 12 kilo bijgekomen en tot nu toe in de 2e zwangerschap 9 kilo bijgekomen.

Groeetjes tal

Hoi,

Ik had tot 21 weken ook nauwelijks een buikje.
Daarna heb ik een enorm groeispurt gekregen. Ik ben nu ruim 26 weken en alleen al in de laatste 2 weken is er minimaal 7 cm omtrek bij gekomen. Ik vind mijn buik nu echt enorm en iedere keer als ik langs een spiegel loop denk ik weer "ben ik dat"? Volgens mijn vk is het vrij normaal dat je bij de eerste pas vanaf een maand of 5 echt begint te groeien.

Groetjes Anna

Terug
Bovenaan