buikje blijft klein???

Ik begon pas met dragen van zwangeschapskleding met 25weken. Wel de 2weken ervoor de ruimere kleren gepakt. Maar ik was met 36 weken zwanger minder gebuikt dan een vriendin die 13weken minder ver was!! Buik zegt niets, je baarmoeder kan naar achter gelegen zijn, draag je meer naar binnen. En bij mij gaf de VK t vele sporten en sterke buikspieren als argument. Ik vond het niet zo erg, dikke buik zit toch meer in de weg dan een klein buikje.
Geniet van je zwangerschap!!
Groetjes mira

hoi klavertje4,

mijn buik bleef met 20 weken ook klein op de echo van 20 weken was alles heel goed.ze zeiden tegn mij dat als ik zlef wat meer rust nam kwam werd mijn buijk groter en ook het kindje.
nu had ik met de kerst een week vakantie ik zag mijn buijk groeien.nu werk ik voortaan halve dagen omdat ik smddags moe ben(ben 31 weken)en nu pas begint mijn buik te groeien.
ik denk dat het per vrouw verschilt met de buik.
het zal wel niets ergs zijn,als je het toch niet vertrouwd aan je verloskundige vragen dan weet je eht zeker.gr sylvia

Hey Klavertje

Absoluut niets om je druk om te maken!
Toen ik zwanger was van mijn dochter begon men pas een week of 8 voor de uitgerekende datum te vragen of ik zwanger was  erg frusterend.
Bij mij was toen ook pas laat iets te zien, nadeel hiervan was wel dat toen m'n buik eenmaal begon te groeien het natuurlijk veel te snel ging met als gevolg, veel striae.
Maar de reacties van de mensen die mij vroegen hoe lang ik nog moest was des te comischer.

groetjes steph.

ik zou me echt niet druk maken hoor over je buikje!!! Ik had ook niet zo'n groot buikje, was ook maar 10 kg aangekomen en toch beviel ik van een 9 ponder!!! Dus het zegt helemaal niets!

Succes met je zwangerschap!
Ikke

Ik ben altijd zo jaloers op vrouwen met een bescheiden buikje. Ik was zelf op het eind een tientonner, echt een gestrande walrus, bizar gewoon. En ik voelde me er echt beroerd door, kon mijn kont niet meer keren. Ik zou wat geven voor zo'n klein buikje. De verloskundige voelt echt wel of je kleintje groot genoeg is dus ik zou me er echt niet druk om maken en er van genieten. Want geloof me, groot is niet altijd beter. Je krijgt misschien meer reacties maar als je écht dik wordt, zijn die ook niet altijd meer leuk of subtiel.

Hallo,
Mijn buik is ook niet erg groot. Een mooie ronde bal lijkt het nu. Vanaf week 20 begonnen mensen me te vragen hoe ver ik was. Mijn collega heeft een groter buikje en in het begin stak dat, maar nu denk ik, hoe minder groei, hoe minder strae en hoe sneller ik mijn oude figuur weer terug heb. Volgens de vk groeit de kleine goed en zolang dat zo is maak ik me er niet druk om.
succes

Bij mij konden mensen pas na zes maanden zien dat ik zwanger ben, als ze het niet wisten tenminste. Mijn buik heeft af en toe een groeispurt en staat dan weer een tijdje stil. Mijn zus was vrijwel buikloos, in totaal 5 kilo aangekomen en had toch een kindje van vijfenhalf pond (alle babies in onze familie wegen weinig), is nu een kerngezonde puber van 16. Over buikformaat, aankomen e.d. kun je dus weinig zeggen.

Terug
Bovenaan