buikje

<p>hey voor diegene dat voor de eerste keer mama worden vanaf waneer is jullie buikje beginnen zichtbaar worden</p><p>grtjs</p><p>E</p>

Nou dat was voor mij al duidelijk bij 4 mnd maar met 6 mnd kreeg ik nog de opmerking " ben je zwanger?'... denk dat het aan me kleding lag en het feit dat ze diep zit want ben niet echt klein of dik. Nja nu bijna 38wkn en is zeker duidelijk ? want zie ze soms staren...

Bij mij begin je het pas vanaf 25 weken te zien. En bij 34 weken keken mensen me nog gek aan als ik vertelde dat ik zwanger was en zo ver al was. Ze lag ver naar achteren 

Het wisselt zo per persoon! Ik was heel dun, dus een buikje was al snel een beetje zichtbaar, maar vanaf 15 weken gingen meer broeken echt strak zitten bij mij. Toch ken ik ook meiden die met 12 weken echt een grote buik hebben en die met 24 weken nog amper een buikje hebben ?

Ik ben nu bijna 18 weken en ik ben zoooo groot. Ik voel me gigantisch hahaha. Het eerst wat ik aan mezelf merkte was ook dat me taille groter werd. Mijn heupen zijn ook al flink breder geworden . En het buikje zit er ook echt al, lekker rond. ??
Nou heb ik altijd al me gewicht in me buik gedragen, maar ik ben benieuwd hoe ik er met 30 weken uit zie ? Voor een eerste zwangerschap vind ik het vrij snel allemaal, maargoed iedereen is natuurlijk anders!

Terug
Bovenaan