buikje

Op dit moment zien alleen mensen die het weten en die me goed kennen dat ik groei. Ik ben nu 17 weken zwanger. Ik ben altijd plat geweest dis mij viel het me al sneller op dan andere mensen. Al met 13 weken zag ik het zelf. 

Ik ben nu 15,5 week zwanger van ons eerste kindje en vind het nu wel echt duidelijk worden. Mensen die het niet weten durven het alleen nog niet te vragen.. wel zit er flink verschil tussen de ochtend en de avond inderdaad. 

Zelf ben ik ook vrij smal, dus je zag het best al snel. Ligt natuurlijk ook eraan wat je aan hebt. Nu 15 weken, verschil met ochtend en avond is er ook! 

Ik ben ook vrij smal en klein. Nu 16 weken en zelf zie ik het goed. In de avond zeker meer. Ligt aan de kleding of anderen het zien. Nu wel langzaam aan de zwangerschapsbroeken aan. Heerlijk. We gaan nu 3 welen met vakantie dus daarna zal het anderen wel opvallen. Ben wel maar 1,5 kilo aan gekomen. Merk het ook een beetje in mijn bovenbenen en heupen. Maar mag ook wel gezien worden. Vind hee veel te mooi zelf.  

Terug
Bovenaan