buikje

met 5 wkn echt geen buik??????
HAha ik moest toen al positiebroeken aan!!!!
Het gebeurt vaker en of het nu de darmen zijn of niet het komt door de zwangerschap!
Mijn vader zag al dat ik zwanger was toen we het met 5(!) wkn wouden vertellenmtoen ik vroeg hoe ie t zag zei hij ja je buik!!!
Met 8 wkn zagen mensen het duidelijker aan mijn buik en begonnen te gissen....
Ik kon het dus niet lang verborgen houden.
Zelfs nu is mijn buik groter als gemiddeld bij zwangerschap 33 wkn.Bevestigd door vk(1e trimester) en nu nog door gyn.En toch ben ik duidelijk zwanger van 1 kindje en loop ik mooi op schema.

geniet ervan....
 
allereerst gefeliciteerd...
Ik kon mijn broeken ook al heel snel niet meer aan doordat ik een buikje kreeg.... in het begin is het meer vruchtwater en darmen en een heel klein vruchtje... de baby groeit in het begin heel iets..
Ben nu 28 weken en heb geen mega buik(vind ik) terwijl sommige zeggen, Ik dacht dat je al veel verder was...
In ieder geval.. een fijne zwangerschap
 
Wat een domme reactie van Anoniem zeg!!!! was nog niet eens overtijd toen ik al aan mijn buik kon zien dat ik zwanger was. En ik heb net als Danielle met 5 weken al een positiebroek moeten kopen. hte is bij mij dan wel de tweede maar dan nog, is het erg snel. Bij de eerste groeide ik ook heel snel. Toen moest ik met 6 weken ene positiebroek kopen. Ach het heeft wel een vordeeltje hoor, je hoeft niet tegen iedereen te zeggen dat je zwnager bent, ze zien het vanzelf wel...hihihihi
 
Gefeliciteerd meissie,
allereerst toen ik was gestopt met de pil was ik dus ook binnen een maand al zwanger. We horen bij 'the lucky girls'. Je hebt alleen meer kans op een tweeling als het in je familie voorkomt of als je een hormoonbehandeling ondergaat. Ik krijg er ook maar 1, is ook wel zat want hij is nou al druk genoeg. Ik ben nu 22 weken ver en bij 20 weken kon ik mijn oude spijkerbroek nog aan. Dus bij 5 wkn zullen het denk ik toch je darmen zijn, die ruimte gaan maken. Geniet van je zwanger zijn!!!
 
Hallo
met vijf weken zei mijn vader "wat ben je dik geworden hoe komt dat" ik niets zeggen maar ze zagen het gewoon aan me en ik kon niet liegen tegen mijn familie. Ik heb het dus ook direkt verteld. Doordat ik net gestopt was met de pil had ik volgens de huisarts recht op een termijn echo. Deze heb ik dus toen ook gekregen.
Bij de tweede was dit weer het geval.
succes.
 
Ook ik ben gelijk zwanger geworden nadat ik met de pil gestopt ben. Ik ben nu 13 weken zwanger en draag ook al positiebroeken. Al heel snel, net als jij met 5 weken, had ik het gevoel dat mijn buik heel erg opgeblazen was. Ik heb intussen een echo gehad en krijg ook echt maar 1 kindje. Waarschijnlijk inderdaad de darmen want bij de echo zat de baarmoeder nog heel laag. Veel plezier in je verdere zwangerschap!
 
Het is echt bullshit dat ze zeggen dat je meer kans op een 2-ling hebt als je meteen zwanger raakt na het stoppen met de pil. De kans is vergroot met hormoonbehandeling, als het in de familie zit of als je op oudere leeftijd zwanger raakt.
Dat je buik dikker wordt komt doordat je darmen opgeblazen zijn. Het komt niet door het kindje omdat dat veeeeel te klein is om al voor een dikkere buik te zorgen. Zelf moest ik met 8 weken positiebroeken gaan dragen.
 
hoi, ik had ook al snel een buikje, kunnen inderdaad ook de darmen zijn, maar kan ook gewoon de baby zijn, de een heeft sneller een buikje dan de ander, ik kreeg in t begin ook veel (negatieve) reacties op mijn al redelijk grote en snel groeiende buik,wat ik erg vervelend vond en dit terwijl ik juist erg weinig aankwam en zelfs afviel! en nu ben ik 25 1/2 week en nu vind iedereen dat mijn buik klein is, dus het zegt echt niks en ik heb geleerd me er gewoon niks van aan te trekken! geniet gewoon lekker van je zwangerschap! gr fie
 
Terug
Bovenaan