Buikje

Hallo,
ik ben nu 14 weken zwanger en vandaag zei mijn vader ineens hee ik begin je buikje te zien hihi ik was helemaal trots want ik loop al weken tegen mijn vriend te zeuren of hij al wat ziet.
ik   merk het ook aan mijn broeken die zitten niet meer lekker of mijn buik hangt erover heen.

groetjes,
marike

hay hay,

bij mijn eerste zwangerschap was er met 5mnd eindelijk een bolltje te zien!!
(het is niet leuk als mensen vragen waar je zwanger bent)
nu ben ik 7wkn zwanger van nummer twee en ben al een heeeeeel klein beetje dikker aan het worden!!
ik ben zelf ook lang en slank!!
1.80&60kg.

groetjes

Hoi,
Inderdaad denk ik ook dat het aan je bouw zal liggen, en hoeveelste zwangerschap misschien ook wel.
Bij mijn eerste begon het met een week of 14 denk ik een beetje, en bij mijn tweede had iedereen het al gezien met 10 wk, en kon ik het niet meer voor me houden.
Nu 5 wk [pas] van de derde, en je ziet er nog niets van.
Ben ook slank, 1,77 en 53kg.
Ws komt er straks een groeispurt?
Ik hoop het tot week 10 voor me te kunnen houden, en als dat niet lukt..jammer dan..
zo'n buik mag gezien worden toch?
Geniet maar lekker, met of nog zonder buik.hihi.
Groet R

Hoi!

Normaal draag ik maat 42 en had verwacht een enorme olifant te gaan worden (groei namelijk al als ik naar een gebakje kijk!). Met zo'n 8 weken heb ik al een positiebroek gekocht, omdat mijn gewone broeken echt niet meer fijn zaten. Mensen konden het met 15 weken duidelijk aan me zien en vroegen zelfs of ik geen tweeling verwachtte ipv eentje.
Uiteindelijk is het meegevallen en heb ik nu een leuke, normale zwangere buik (incl. flinke heupen en billen met putten, maar goed.. die kan ik bedekken met een broek) en ben ik, gok ik, 12 kilo gegroeid in totaal.

Het kan dus alle kanten op en verschilt per persoon! Ik heb het idee dat sommigen groeien juist in het begin iets sneller, terwijl anderen pas op het einde een buik krijgen.

Hoi Simona,

Ik ben ook vrij slank (beetje dun eigenlijk) en bij mijn eerste zwangerschap begon ik pas rond 13/14 weken een heel klein buikje te krijgen. Nu ben ik voor de tweede keer zwanger (ook bijna 5 weken) dus ik ben benieuwd of het nu sneller gaat!

Groetjes,
Winnie

hoi
Ik ben in april bevallen van onze meid.Ik ben zelf niet erg slank ik was 91kilo toen ik zwanger was en eerste 3 maanden zag je niets en toen ik 5 maanden iets meer maar toen ik 7 maanden was werd ik een ballon (haha)Ik was in totaal maar 7 kilo gegroeit ondanks zonder dat wij het wisten onze dochter wel 9,5 pond was.Ja dat lees je goed en ze was 54 cm.Na dat ik bevallen was was ik 12 kilo kwijt.Ik zei tegen mijn man je moet mij nog een keer zwanger maken dan ben ik op een gewicht wat ik al jaren  niet meer ben geweest hahaha.Dit kan dus een manier van afvallen zijn hahaha.
Geniet lekker van je zwangerschap want voor je het weet zijn ze er al uit.
groeten bauwina en janine

Terug
Bovenaan