Buikje!?

Hii

Ik ben even heel erg nieuwsgierig naar of er aan jullie al iets te zien is. Aan mij zie je   helemaal niks, pas al mn kleding gewoon etc. Heb echt een platte buik nog.
Vanaf wanneer ga je iets zien??? Ben nu ruim 8 weken....
Soms zie ik op internet foto's van meiden die 3 maanden zijn en echt al een buikje hebben, gaat het deze maand dan gebeuren? hahaha
Wat zijn lullie ervatingen???

xxxx

Hallo,

Ik kreeg bij mijn eerste twee zwangerschappen pas rond de 20 weken een buikje. Nu bij de derde heb ik het idee dat het wel sneller gaat komen. Ik ben nu 6 a 7 weken zwanger (krijg 11 jan een termijnecho en dan weten we meer), maar mijn broeken zitten me vaak al niet lekker meer. Het komt voornamelijk door mijn rommelende darmen, maar het lijkt wel of ik mijn baarmoeder nu gewoon "voel" groeien.

Het is echt voor iedereen weer anders. Hij komt vanzelf wel. Ik geniet er nu nog even van dat hij niet in de weg zit!!

Groetjes Paula

Bij de eerste kreeg ik pas met een week of 15/16 een beetje buik. vanaf week 18 ong ben ik positiebroeken gaan dragen. Nu toch echt al veel eerder.Nou ik merk het zeker!! Mijn broeken passen nu al niet meer. Ik heb 's avonds vaak lekker een positiebroek aan. Zit net even wat fijner dan die te strakke broeken.
Maar ja ik ben dan nu zwanger van de tweede en ja dan kan alles wat sneller gaan. Nu was ik al niet al te slank van mezelf, maar ja. Moet vanmiddag voor het eerst naar de VK en dan over 3 weken de termijnecho pas. Ik ben nu 8wk en 1 dag.

gr Linda

Hoi Marinha,

Ik kreeg bij mn eerst rond 12 weken mn broek niet meer dicht, en met 14 weken had ik een beetje een buikje. Nu ben ik 10 weken zwanger.....mn broeken krijg ik nog wel dicht, maar ik doe dan ook geen spijkerbroek meer aan,  en ik heb wel al een buikje (maar dat begon al bij 8 weken zichtbaar te zijn). Nu maar hopen dat ik het nog even 2 weken verborgen kan houden.

Wees gerust, dat buikje komt echt wel!

Gr. Kitty

Ha Marinha

Bij mijn eerste duurde het wat mij betreft allemaal veel te lang eer je kon zien dat ik zwanger was. Met 20 weken ging ik echt de positiekleding in. Maar die kleding moet je dan nog zo vaak aan dat je ze aan het einde van je zwangerschap echt helemaal beu bent. En wat die buik betreft: die krijg je echt nog meer dan je eigenlijk zou willen. Ik had echt op het einde een enorme buik. En dat was ook niet leuk.

Nu ben ik zwanger van de 2e en dik 8 weken onderweg, merk nu wel dat ik een buikje begin te krijgen, maar kan nog wel mijn gewone kleren aan. Ik kan niet lang genoeg wachten met die positiedingen allemaal. Ik kan geen strakke spijkerbroeken meer aan, maar heb nog genoeg alternatieven in de kast.

Veel plezier met het wachten op je buikje, en vertrouw me, die krijg je echt nog wel.

Hallo allemaal,

Mijn spijkerbroeken krijg ik nu niet meer dicht, de knoop dan tenminste. Hier doe ik nu een elastiekje aan en dan gaat het nog goed. In mijn eerste zwangerschap ben ik eerst wat kg's afgevallen. Hierdoor heb ik m'n gewone kleren aangekund tot ik een week of 18 was. Nu heeft mijn lijf blijkbaar bedacht om maar snel heel veel vet naar mijn buik te sturen, echt niet grappig, want daar zit al meer dan genoeg. Ik ben nog helemaal niets aangekomen, maar m'n buik is wel al duidelijk dikker. Da's wel minder grappig, maar hoort er ook bij zullen we maar denken.

groetjes,
Leeuwtje

Hi,

Ik zit op 10 weken en krijg mn broeken nog wel dicht, maar kan niet zeggen dat ze lekker zitten. Ik doe s'avonds lekker een jogging broek aan zit een stuk beter.

Sue

Ben nu 10 weken, maar niks geen buik, pas mijn kleren nog prima. Heb net op mijn werk verteld en iedereen vraagt zich af waar mijn buik is.   Is ook mijn eerste dus dan schijnt het langer te duren.
Vind het niet erg hoor, heb een hekel aan winkelen als het moet.......

Terug
Bovenaan