Buikje!?

Hi iedereen!

ik zag mezelf al dikker worden met 6 1/2 week!! pff..... 1 broek begint al strak te zitten... lijkt wel of er meer dan 1 kleintje zit ;)   geintje natuurlijk.

Heel veel succes met jullie buikjes!!

Linda

Ook is mijn buik aan het groeien maar het lijkt eerder op een bierbuik.
Het lijkt net of het gewoon vet is wat er zit
Hopelijk komt er snel wat meer vorm in.

Groetjes Mikkie.

Hoi allemaal!

De vorige keer begon het bij mij met zo'n week of 12, en met 15 weken kon ik alleen nog maar positiekleding dragen (broeken althans). Nu is het inderdaad veel sneller, met 8 weken begon je het al te zien! Ik pas nog wel in twee 'gewone' broeken, maar ga volgende week maar weer eens op kledingjacht. Ik ben nu in een ander seizoen zwanger en heb dus wat andere kleding nodig!

De vorige keer kreeg ik trouwens een megabuik en die kans zit er nu (dus) ook weer in. Is echt niet alles, maar ja, je hebt er niet veel over te zeggen. In ieder geval doe ik nu mijn best minder aan te komen (vorige keer 17,5 kilo), dat moet toch allicht een beetje helpen toch?

De vorige keer heb ik trouwens af en toe foto's gemaakt en iedere week mijn maten genomen. Dat doe ik nu ook weer - leuk vergelijkingsmateriaal!

Groetjes!!
Tess

Hoi Marinha,

Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik pas een buikje rond week tweeentwintig.

Mensen op straat konden pas aan me zien dat ik zwanger was bij week vijfentwintig.

Nu ben ik 10 weken zwanger van ons tweede kindje en mijn eerste dochtertje is pas 8 maanden, moet zeggen dat mijn broeken wel iets strakker gaan zitten bij mijn buik. Maar daar is echt wel alles mee gezegd haha.

Voor je het weet pronk je met je buik, het gaat allemaal zo snel!

Veel geluk,

Liefs Lot

Hoi,

Ik ben zelf niet echt dik, maar had nooit een buik. Toen ik van mijn eerste zwanger werd had ik met 8 weken al een flinke buik.

NU WEER, ik schaam me dood want ik draag al zwangerschaps broeken (nu 10 weken).
Ik krijg al mijn broeken niet meer dicht en ben al 4 kilo aangekomen en dat terwijl ik constant misselijk ben en niks eet.

Dit is gewoon balen.

Groetjes Sandra, mama Justin

Ik heb echt geen flauw idee. Ik heb wel wat vet op mijn buik en als ik hem lekker laat hangen zie ik er een beetje zwanger uit. Ik vind het wel heerlijk om mijn broeken 's avonds los te doen en momenteel ben ik van de skinny jeans dusse, die zullen wel gauw niet meer passen....hoop ik, haha.

Hi!

Leuk al jullie reacties. Ik ben zo ongeduldig joh hahah maarja ik ben pas in week 9 dus waar heb ik het over. Maar ja, ik zie niks en ik voel niks, dus ik heb gewoon zoiets van, baby waar ben je dan!??!
Al heb ik opeens sinds twee dagen ' s ochtends kots aanvallen, voelde me toch een beetje gerustgesteld hahuahauaa
Nou zodra mn buikje eraan komt zal ik een foto op het forum gooien hihi
Hebben jullie al foto's????

xxxx

hai,

Dus ook aan de kots marinha!
Probeer vsm! Misschien helt t wat!
Mijn buik was nog dik van de vorige zw schap. Was toen 33 kilo aangekomen(ondertussen was er al 22 af) Dus moet echt kalm aandoen met vreetbuien dit keer!
Maar die missleijkheid zorgt ervoor dat ik moet blijven eten arrgg!
heb wel nog een baby dus misschien laat zij mij flink de calorieen eraf lopen haha!
Zie dat je 9 wk bent, is dat je 1e?

gr loona

Terug
Bovenaan