Buikje

Dag Dames,

Hoe gaat het met jullie buikje? Bij wie kan je het al echt goed zien?

Ik ben vandaag 5 weken zwanger en er is nog iets te zien. 's avond wel wat boller maar verder niets. Dat vind ik erg jammer en ik maak me erook wel een beetje zorgen over.

Maandag heb ik mijn tweede afspraak en ik maak me er wel een beetje zorgen. Ik hoop maar dat alles goed is.

Groetjes Joyce (15 weken precies)

Hoi Joyce,

ik ben nu 14w3d zwanger en gister voor de 2e keer naar de verloskundige geweest. Ik vroeg haar toen wanneer een buikje zichtbaar begint te worden, aangezien je bij mij ook nog niks kan zien (alleen iets boller en dan met name 's avonds). Ze antwoordde mij dat bij een eerste zwangerschap rond 22 weken echt een buikje zichtbaar wordt, maar natuurlijk verschilt dat per vrouw. Als ik jou was zou ik me geen zorgen maken en al helemaal niet als je bij de 2e controle het hartje weer hoort kloppen.

Groetjes, Crystel

Hoii

Ik ben nu 17w5 zwanger, en volgens mij had ik direct al een buikje!! haha
af en toe kijk ik naar mn buik en dan denk ik "het gaat wel heel hard hé"
ik kan mn buik wel in gaan houden, maar dat doet ook zeer.. dus ik laat het maar zo! haha
en het lijkt hartstikke mooi...

kuss

Hoi,

Bij mijn eerste twee begon mijn buik ook pas met een week of 20 te groeien. Nu droeg ik al een zwangerschapsbroek met ruim 10 weken, omdat mijn broeken echt niet lekker meer zaten!!

Afgelopen week bij de verloskundige geweest en die stond ook te kijken hoe hoog de fundus al zat bij mij. Aan de andere kant bedacht ze dat het toch al de derde is.

Anderen zien ook duidelijk dat ik zwanger ben.

Die buik komt echt wel hoor!!

Groetjes Paula
18,1 weken

Ha meiden!!!

Sinds een weekje ongeveer draag ik m'n gewone spijkerbroeken niet meer, kan echt niet meer... met dat elastiekje door t knoopsgat....
Ik draag m'n zwangerschapsspijkerbroek, wat zit dat ineens lekker!!!
Bij m'n vorige 2 zwangerschappen zag je ook pas iets rond week 20, ik zit nu in week 15, maar t is wel de derde. Het is duidelijk zichtbaar dat buikje... Ik ben (eind v d maand weer) receptioniste en ik ben nu al m'n 'zomer werkkleding' aan t regelen, ik heb al een nette witte ideale rekbare(!) witte blouse (Wehkamp)  nu nog een nette donkergrijze rok/broek. Een beetje lastig want ik wil niet over m'n buik dragen (dat benauwd me zo).
En nog wat anders dan m'n andere zwangerschappen, ik ben nog geen kilo aangekomen! Dat was bij beide andere keren een heel ander verhaal....
groetjes,Priscilla

wat heb jij een mooie buik zeg!! hoeveel weken ben je nu?

ik zei net wel heel stoer dat ik ook al een buikje had, maar als ik mn blote buik show valt het eigenlijk allemaal wel mee... hahaha
maar met een trui aan heb ik een mooie bolle buik!

kuss

Terug
Bovenaan